  • 51. Data: 2014-11-17 00:01:43
    Temat: Re: generator Kapandze
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 16 Nov 2014 22:33:27 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Oprócz twojego widzimisię możesz to czymś podeprzeć ?

    Przy okazji możesz, przestawić swoje dowody na to, że w bazie groom
    lake:
    - trzymano tam ufoki lub prxynajniej jeden pojazd kosmitów
    - przeprowadzano nad powyższymi badania
    - nad bazą wielokrotnie widziano niezidentyfikowane pojazdy kosmitów
    (same "niezidentyfokowane" się nie liczy, bo w bazie pracowano nad
    eksperymentalnymi samolotami, które z zasady są "niedentyfikowalne"
    dla przypadkowych świadków).

    --
    Marek

  • 52. Data: 2014-11-17 02:54:12
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > (same "niezidentyfokowane" się nie liczy, bo w bazie pracowano nad
    > eksperymentalnymi samolotami, które z zasady są "niedentyfikowalne" dla

    Nie muszę przedstawiać żadnych dowodów, bo nic takiego nie napisałem.
    Gdybyś czytał uważnie, zauważyłbyś, że napisałem iż samo istnienie bazy
    było "teorią spiskową".

  • 53. Data: 2014-11-17 19:13:45
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-11-16 11:24, depros pisze:

    > Ty masz problemy z czytaniem. Wypowiedz kieruje do Roman a odzywa się JK.

    Po pierwsze, pisze się "do Romana", a po drugie to jest GRUPA dyskusyjna
    jołopie.

    JK

  • 54. Data: 2014-11-17 19:44:14
    Od: depros <d...@g...com>

    masz problemy z czytaniem. Wypowiedz kieruje do Roman a odzywa się JK.

    > Po pierwsze, pisze się "do Romana", a po drugie to jest GRUPA dyskusyjna
    > jołopie.
    >
    > JK

    Pięknie się przestawiłeś. Pompek chociaż 20 zrobisz?

  • 55. Data: 2014-11-17 20:09:26
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 listopada 2014 19:44:14 UTC+1 użytkownik depros napisał:
    > masz problemy z czytaniem. Wypowiedz kieruje do Roman a odzywa się JK.

    > Pięknie się przestawiłeś. Pompek chociaż 20 zrobisz?

    A Ty zrobiłeś już taki generator?

  • 56. Data: 2014-11-17 23:31:59
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-11-17 19:44, depros pisze:
    > masz problemy z czytaniem. Wypowiedz kieruje do Roman a odzywa się JK.

    > Pięknie się przestawiłeś. Pompek chociaż 20 zrobisz?

    Przestawiłem? Nic dziwnego, że wierzysz w czary, jeśli język ojczysty
    (?) jest dla ciebie zbyt trudny.

    JK

  • 57. Data: 2014-11-18 11:05:01
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-11-17 23:31, JK pisze:

    > Przestawiłem? Nic dziwnego, że wierzysz w czary, jeśli język ojczysty
    > (?) jest dla ciebie zbyt trudny.
    >
    > JK
    Pięknie się przestawiłeś z Roman na JK.
    Czyli nie zrobisz. Mały pies najgłośniej szczeka.
    Dobranoc

    Plonk