    From: "Michał" <x...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: glosniki 100v - czy regulator gl. obciąża wzmacniacz?
    Date: Wed, 17 Feb 2010 15:55:15 +0100

    witam,
    może mnie ktoś oświecić - czy podłączony regulator głośnośći ( zdaje się że
    to jest zwykłe trafo? ) obciąza wzmacniacz tak jaka jest moc regulatora, czy
    na tyle ile jest podłączonych głośników?
    Żeby było jaśniej - mam regulator 25W, a głośnik za nim 3W, na moje oko to
    trafo które jest podłączone do wzmacniacza jest obciązeniem, ale to trochę
    dziwne, bo nie ma regulatorów na 3W tylko najmniejsze na 10W.
    pozdrawiam
    michal