  • 1. Data: 2016-05-16 17:52:36
    Temat: glosny dzwonek do telefonu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy jest cos takiego dla osob slaboslyszacych, czy trzeba rzezbic
    samemu ?

    Swoja droga, to mam wrazenie, ze stary dzwonek, taki normalny
    dzwonkowy byl lepiej slyszalny.
    Ale co postawic dwa aparaty ?
    Choc w sumie ... stacjonarny juz tylko do odbierania sluzy ...

    No wlasnie - a komorka i domofon ? Jak to podglosnic ?

    J.

  • 2. Data: 2016-05-16 18:56:24
    Temat: Re: glosny dzwonek do telefonu
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Czy jest cos takiego dla osob slaboslyszacych, czy trzeba rzezbic samemu ?

    Kiedyś widziałem fabryczne przystawki dla słabosłyszących: głośny dzwonek i
    migająca lampa.

> [...]
    > Choc w sumie ... stacjonarny juz tylko do odbierania sluzy ...
    >
    > No wlasnie - a komorka i domofon ? Jak to podglosnic ?

    Odpowiednio wkręcić Apple, to na pewno wyprodukują specjalny iBell do swoich
    aparatów. :)

    Domofony ACO mają moduł CDN-U, który po zdekodowaniu wywołania włącza
    wbudowany buzzer i załącza przekaźnik - do dowolnego wykorzystania.

    Ewentualnie dogadaj się na wymianę z Kolegą 1634Racine, który ma za głośny
    domofon i chciałby go ściszyć. Temat z 28.04.2016. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2016-05-16 19:03:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:5739fba9$0$692$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    >
    > Ewentualnie dogadaj się na wymianę z Kolegą 1634Racine, który ma za głośny
    > domofon i chciałby go ściszyć. Temat z 28.04.2016. :)

    Proszę, oto gotowiec:
    http://elektro-box.istore.pl/pl/dodatkowy-dzwonek-sy
    gnalizator-jw-102-do-telefonu.html

    Jak chcesz porzeźbić samemu:
    https://sklep.avt.pl/sygnalizator-dzwonienia-telefon
    u-z-przekaznikiem-zestaw-do-samodzielnego-montazu.ht
    ml

    Całe telefony:
    http://www.amilaut.pl/telefony-przewodowe.html

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2016-05-17 11:11:35
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Odpowiednio wkręcić Apple, to na pewno wyprodukują specjalny iBell do
    > swoich aparatów. :)

    Przy pewnej glosnosci zostanie ona spotegowania przez sasiada walacego w
    sciane/sufit/podloge, zeby sciszyć to dziadostwo;-)

    Siedzi Mietek u Heńka i popijają sobie wódeczkę. Nagle Mietek pyta Heńka:
    - U Ciebie na ścianie wisi metalowa miska?
    - To jest zegar z kukułką - odpowiada od niechcenia Heniek.
    - Jak to zegar z kukułką?
    - Zobaczysz...
    W tym momencie Heniek podnosi ze stołu pustą już butelkę od wódki,
    bierze zamach i rzuca w wiszącą miskę. Zza ściany słychać:
    - Ku... ku... ku***a, jest wpół do czwartej rano.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa