  • 11. Data: 2015-04-09 23:13:59
    Temat: Re: grubość bieżnia i wiek opon a przyczepność
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-09 o 23:07, megrims pisze:
    > On 2015-04-09 23:01, Adam wrote:
    > (ciach)
    >>

    > Kiedy ostatnio był flame pomiędzy zwolennikami RWD a FWD?

    Zawsze tak było i zawsze będzie ;)
    Choć ostatnio było o skrzyni ręcznej/automatycznej.

    A dawniej na innych grupach kłócili się "wyznawcy" Amigi ze zwolennikami
    Atari, teraz Windows/Linux.

    Ale gimnazjada już śpi, może nie będzie tak źle ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2015-04-09 23:16:48
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-04-09 23:13, Adam wrote:

> [...]
    > Atari, teraz Windows/Linux.
    >
    > Ale gimnazjada już śpi, może nie będzie tak źle ;)

    RWD jest najlepszy na świecie. Tylko pipy jeżdżą FWD albo 4x4.
    ROTFL

  • 13. Data: 2015-04-09 23:33:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    [...]

    > RWD jest najlepszy na świecie.

    Jest.

    > Tylko pipy jeżdżą FWD albo 4x4.

    Ale nie rób ze mnie pipy tylko dlatego, że nieszczęsnego nie stać na
    RWD :(

    > ROTFL

    Wcale mi nie do śmiechu. Kcesz f dzióp? ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2015-04-09 23:58:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > RWD :(

    > Wcale mi nie do śmiechu. Kcesz f dzióp? ;)

    I ode mnie tesz f dzióp!

    I to 3 razy:
    - bo jeżdżę na codzień automatem
    - bo mam Amigę
    - bo wolę 4x4
    oraz dodatkowo czwarty raz
    - bo wolę RWD - więc f dzióp tak jeszcze dla utrwalenia ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2015-04-10 00:21:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

> [...]
    > - bo wolę 4x4
    > oraz dodatkowo czwarty raz
    > - bo wolę RWD - więc f dzióp tak jeszcze dla utrwalenia ;)

    Ale ja też wolę RWD! Tylko mnie nie stać :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2015-04-10 02:34:46
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale ja też wolę RWD! Tylko mnie nie stać:(

    Bez przesady, 1k9 zl to nie majatek:
    http://otomoto.pl/osobowe/skoda/120

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 17. Data: 2015-04-10 05:00:42
    Temat: Re: grubość bieżnia i wiek opon a przyczepność C.D.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrims m...@i...peel ...

    cja-6-m-cy-gwaranc
    > BTW: licznik cofnięty. Jak sprzedawałem go, to miał więcej,
    > a jak widziałem rok temu, to miał 80kkm. Masakra.

    Zgłaszaj na policje!

  • 18. Data: 2015-04-10 05:35:15
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-04-10 05:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik megrims m...@i...peel ...

    > Zgłaszaj na policje!

    Przepraszam. Post skasowałem. Na zdjęciach jest ca 60k,
    a w opisie ca 90k. Bije się w piersi. Ale naprawde,
    jak widziałem stan tego auta, to żal.

  • 19. Data: 2015-04-10 09:51:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pawel,

    Friday, April 10, 2015, 2:34:46 AM, you wrote:

    > Powitanko,

    > Bez przesady, 1k9 zl to nie majatek:
    > http://otomoto.pl/osobowe/skoda/120

    To ma być pojazd dla przyjemności a nie katowania się. Nie jestem
    masochistą.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2015-04-10 11:31:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrims m...@i...peel ...

    > Przepraszam. Post skasowałem. Na zdjęciach jest ca 60k,
    > a w opisie ca 90k. Bije się w piersi. Ale naprawde,
    > jak widziałem stan tego auta, to żal.

    :)
    Przy przebiegach 60-90 tysiecy to chyba nikt nie cofa :)

    Cofanie zaczyna się jak przekroczą 200 tysiecy.

    Chociaz moze przy takich autach jak Twoje to jest inaczej - nie wiem, zakup
    takiego jeszcze nie zaprzatał mojej głowy :)