  • 1. Data: 2006-07-31 05:48:33
    Temat: 100zl/h dzieki komputerowi
    Od: a...@w...pl

    Pracownik do obslugi e-mail poszukiwany!!! Praca w domu 10-15 godzin
    tygodniowo wedlug twojego rozkladu!
    Nie potrzeba zadnych przedplat, zaliczek, zadatków ani rat
    gotówkowych, platnych z góry.
    Zarobisz 2.000 do 5000 zl w niepelnym wymiarze czasu lub 5.000 -
    15.000 w pelnym wymiarze czasu. Zapewnione pelne przeszkolenie
    on-line! Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z Internetem i
    dostep do sieci e-mail oraz chec dokonania zmiany!
    Skontaktuj sie: a...@w...pl

  • 2. Data: 2006-07-31 06:02:14
    Temat: Re: 100zl/h dzieki komputerowi
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    a...@w...pl napisał(a):
    > Skontaktuj sie: a...@w...pl

    Juz sie skontaktowalem (przypadkowo zalaczylo mi sie *.iso jakiejs plyty)

    MarcinJM
    _________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 3. Data: 2006-07-31 06:55:29
    Od: Roman <r...@f...france.fr>

    > Juz sie skontaktowalem (przypadkowo zalaczylo mi sie *.iso jakiejs plyty)

    No i co?
    Po drodze odrzuci to albo Twoj serwer albo dostawcy.

  • 4. Data: 2006-07-31 09:28:35
    Od: "..." <...>

    a...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > on-line! Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z Internetem i
    > dostep do sieci e-mail oraz chec dokonania zmiany!

    nigdy sie tym nie intersowalem .. o co chojdzi w tej robocie.. i czy
    tyle mozna zarobic???

  • 5. Data: 2006-07-31 11:04:32
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Roman napisał(a):

    > No i co?
    > Po drodze odrzuci to albo Twoj serwer albo dostawcy.
    może mu się (zupełnie przypadkowo) podzieliło po 2MB i wysłało w 300
    mailach?

    p. m.

  • 6. Data: 2006-07-31 12:03:14
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    > nigdy sie tym nie intersowalem .. o co chojdzi w tej robocie.. i czy
    > tyle mozna zarobic???

    Daj sobie spokój, to brednie...

    --
    morghul

  • 7. Data: 2006-07-31 12:26:53
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    ... napisał(a):

    > nigdy sie tym nie intersowalem .. o co chojdzi w tej robocie.. i czy
    > tyle mozna zarobic???

    Nie można. Jest to piramida finansowa w której obrotowi gotówki
    towarzyszą pliki mające być rzekomo celem tego obrotu. Że nie są
    wystarczy sobie uświadomiść, że "system" będzie działał tak samo i
    generował takie same zyski dla wierzchołka piramidy (bo o zyski
    organizatorów tutaj chodzi - to oni zbierają śmietankę ze skutków
    działania postępu geometrycznego) jeśli tych plików nie będzie.

    Tak naprawdę jest to zwykła piramida finansowa czyli łańcuszek św.
    Antoniego. Przy pomocy kłamstw (na przykład, że system jest legalny
    podczas kiedy piramidy finansowe są zakazane) wyłudza się wstąpienie do
    systemu.

    To jest coś jak wirus mózgu - namawiający, będący w istocie ofiarami
    systemu są tak święcie przeświadczeni o krociowych zyskach, że
    wyprowadzenie ich z błędu jest czasami niemożliwe. A organizatorzy
    pozostają bezkarni bo kwoty utopione przez pojedynczego uczestnika są
    rzedu kilkudziesięciu złotych, więc policja nie ściga tego bo nie ma
    zgłoszeń od oszukanych. Oczywiście góra piramidy jest w stanie zebrać
    całkiem sensowną kasę za którą spokojnie beknęłaby bez zawiasów - ale
    oszukanym musi się chcieć składać zawiadomienia o przestępstwie.

    Dodam jeszcze, że kiedy z wydrukowanymi mailami polazłem na policję to
    jedyne zainteresowanie jakie wyraził policjant to adresy i numery kont,
    które w tych mailach miałem. Do dzisiaj żadnego odzewu a było to z pół
    roku temu.

    --
    Jednostką bałaganu jest ZUS. W prakyce nie występują tak wielkie
    wartości więc używamy przedrostków nano, piko i femto. Wzorzec zusa jest

  • 8. Data: 2006-08-01 17:41:13
    Temat: Re:
    Od: "Mirek Przedsiebior" <r...@a...pl>

    Juzek Kocimientka napisał(a):

> [...]
    > wartości więc używamy przedrostków nano, piko i femto. Wzorzec zusa jest
    > umieszczony w Warszawie na ul. Czerniakowskiej 16.

    Gadasz jak Giertyk. Powachaj mi.