PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chodzenie po firmach

  • 1. Data: 2002-03-21 14:49:54
    Temat: Chodzenie po firmach
    Od: "Tomasz Bartoszek" <j...@...pl>

    Witam!

    Czy chodzenie po firmach i osobiste roznoszenie swojej aplikacji to dobry
    sposob na znalezienie pracy?
    Jak to jest postrzegane przez pracodawcow? Lubia takie niespodziewane
    odwiedziny?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-21 15:26:23
    Temat: Re: Chodzenie po firmach
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    Tomasz Bartoszek wrote:

    > Czy chodzenie po firmach i osobiste roznoszenie swojej aplikacji to dobry
    > sposob na znalezienie pracy?
    > Jak to jest postrzegane przez pracodawcow? Lubia takie niespodziewane
    > odwiedziny?

    Ja wiem czy lubia ???
    Po prostu sekretarka wezmie Twoje papiery, rzuci na kupke i podziekuje.
    Przeczytaja wtedy kiedy beda mieli czas na to.

    Pawel

  • 3. Data: 2002-03-21 15:37:52
    Od: "A.S." <a...@i...com.pl>

    Witaj,
    Powiem Ci co robiono z takimi aplikacjami w mojej firmie (firma informatyczn
    a zatrudniająca ok. 20 osób) otóż lądowały one zazwyczaj w koszu nie dociera
    jąc nawet do osób z kierownictwa. Wiem ze to nie fair, ale wytłumacz to sekr
    etarce, której przerwano akurat np. w ważnej rozmowie telefonicznej.
    Zresztą sama osobiście nie polecam tego sposobu.-

    Użytkownik Tomasz Bartoszek <j...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7crpi$3tb$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

  • 4. Data: 2002-03-21 21:41:29
    Od: "M.Z." <b...@p...gazeta.pl>

    Nie masz znajomości roboty nie dostaniesz, nawet w placówce
    państwowej. Wszędzie jest jedna wielka mafia. No chyba, że szef ma
    rozrywkowy tryb życia, a ty masz ok. 20 lat, długie: nogi, włosy,
    palce i pełną dyspozycyjność. A przy tym odpowiednie wykształcenie i
    staż. :)))))))))))))

  • 5. Data: 2002-03-21 22:19:16
    Od: "Marcin O." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Bartoszek" <j...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sposob na znalezienie pracy?
    > Jak to jest postrzegane przez pracodawcow? Lubia takie niespodziewane

    Nie w każdej firmie jest sekretarka. Lepiej jest chodzić po firmach niż
    wysyłać listy. Szkoda forsy na znaczki. 99,9% listów ląduje w koszu. W
    związku z chodzeniem, trzymaj nerwy na wodzy bo będziesz się spotykał z
    różnymi typkami. Radzę również-kup sobie nową parę wygodnych butów.
    Telefonowanie również wskazane-na dłużej starczą ci "nowe" buty. Życzę
    szczęścia i stóp bez odcisków.

  • 6. Data: 2002-03-22 07:08:16
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    ciach
    > Po prostu sekretarka wezmie Twoje papiery, rzuci na kupke i podziekuje.
    > Przeczytaja wtedy kiedy beda mieli czas na to.

    Czas tu nie ma nic do żeczy. Jak będą kogoś potrzebowali i nikt znajomy się
    nie nawinie.

  • 7. Data: 2002-03-22 08:28:10
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    Najważniejsze, żeby trafić do właściwej osoby i to nie koniecznie musi być
    kadrowiec. Problem w tym, żeby zidentyfikować tę osobę i dostać się do niej
    /sekretarka z założenia broni dostępu do szefa/. Jeśli komuś naprawdę zależy
    na pracy, to ją znajdzie...

  • 8. Data: 2002-03-22 08:42:44
    Od: krzysiek <k...@n...terramail.pl>

    "Tomasz Bartoszek" <j...@...pl> napisał na grupie pl.praca.dyskusje co
    nastepuje

    > Czy chodzenie po firmach i osobiste roznoszenie swojej aplikacji to dobry
    > sposob na znalezienie pracy?
    > Jak to jest postrzegane przez pracodawcow? Lubia takie niespodziewane
    > odwiedziny?

    moim zdaniem jest to dosc skuteczna metoda poszukiwania pracy, z ta tylko
    uwaga iz najlepiej nie rozmawiac z personelem biorowym a osobami ktore maja
    wplyw na decyzje (o ile to oczywiscie mozliwe)

    --
    pozdrawiam krzysiek

    piszac na priv wytnij no-spam z adresu
    GG-1581525

  • 9. Data: 2002-03-27 09:59:30
    Od: <u...@s...pl>

    Jasne, jak rowniez moge pracowac w godzinach nadliczbowych( czytaj
    nocnych).
    ale takich ofert pracy naprawde jest duzo i nie trzeba zanosic samemu
    aplikacje.
    co ciekawe, dobrze placa:))) 400 zl/ godzine. hheh

    --
    pozdrawiam
    Ula

    http://www.gazeta.pl/usenet/