  • 1. Data: 2015-11-26 08:29:23
    Temat: Choinka z Castoramy
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Kupiłem we wspomnianym sklepie choinkę (jodła) w donicy z zamiarem, że
    po spełnieniu swojej roli w święta przesadzę ją do gruntu.
    Podczas przenoszenia donica spadła i ukazał się kikut drzewka zupełnie
    bez korzeni, jeśli nie liczyć jednego wielkości mysiego ogonka.
    Już wiem, że choinka nie ma szans, żeby się gruncie przyjąć.
    Czy to jest norma przy sprzedaży tego typu drzewek, czy tylko u nich?
    Jacek

  • 2. Data: 2015-11-26 12:14:56
    Temat: Re: Choinka z Castoramy
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2015-11-26 08:29, Jacek pisze:
    > Kupiłem we wspomnianym sklepie choinkę
    > bez korzeni,
    Norma, o pół roku wcześniej dowiedziałeś się, ze nic z tego nie będzie.
    Mi na 5 marketowych tylko jedna ruszyła.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-11-26 12:18:42
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2015-11-26 08:29, Jacek pisze:
    > Kupiłem we wspomnianym sklepie choinkę
    > bez korzeni,
    Norma, o pół roku wcześniej dowiedziałeś się, ze nic z tego nie będzie.
    Mi na 5 marketowych (lidlowo-auchanowych tylko jedna ruszyła, choć
    Castorama ma dział ogrodniczy i powinieneś iść z reklamacją.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-11-26 16:30:30
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-11-26 o 08:29, Jacek pisze:
> [...]
    > Już wiem, że choinka nie ma szans, żeby się gruncie przyjąć.
    > Czy to jest norma przy sprzedaży tego typu drzewek, czy tylko u nich?

    Jest to norma, ale tylko w okresie przedświątecznym.

    Gdybyś kupił odpowiednio wcześniej, to raczej miałbyś taką hodowaną w
    donicy, a nie z gruntu przesadzoną dla niepoznaki do donicy.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2015-11-26 21:56:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Nov 2015 16:30:30 +0100, wolim napisał(a):

    > Jest to norma, ale tylko w okresie przedświątecznym.
    >
    > Gdybyś kupił odpowiednio wcześniej,

    ...i NIGDY w Castoramie 333333333-]
    --
    XL
    2005 - Islam ekspansywny:

  • 6. Data: 2015-11-27 06:26:55
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-11-26 o 21:56, Ikselka pisze:

    > ...i NIGDY w Castoramie 333333333-]

    Czemu?
    Ja kupowałem czasami drzewka w Castoramie i wszystkie się przyjęły...

  • 7. Data: 2015-11-27 08:11:58
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-11-27 o 06:26, wolim pisze:

    > Czemu?
    > Ja kupowałem czasami drzewka w Castoramie i wszystkie się przyjęły...

    U mnie podobnie. Dwie tuje, które kupiłam na szybko w castoramie, rosną
    dosłownie jak na drożdżach, o wiele szybciej od wszystkich innych, także
    tych kupionych w szkółkach. Podobnie magnolia ma się świetnie. Wszystko
    zależy, na jaki egzemplarz się trafi.

    Ewa