  • 1. Data: 2015-11-11 21:36:38
    Temat: ciecie drzew owocowych
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    U nas coraz więcej ludzi przycina teraz drzewa owocowe jakby to była wiosna.
    Wiosną już nie będzie co ciąć.
    Czy to nastała jakaś nowa zasada, lepsza, cięcia drzew?
    U Was też tak się dzieje?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2015-11-11 21:53:31
    Temat: Re: ciecie drzew owocowych
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Nov 2015 21:36:38 +0100, Krycha napisał(a):

    > U nas coraz więcej ludzi przycina teraz drzewa owocowe jakby to była wiosna.
    > Wiosną już nie będzie co ciąć.
    > Czy to nastała jakaś nowa zasada, lepsza, cięcia drzew?
    > U Was też tak się dzieje?

    Moze inne są teraz odmiany. Karły powszechne są.

    --
    XL
    http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

  • 3. Data: 2015-11-12 09:36:54
    Od: l...@g...com

    > Czy to nastała jakaś nowa zasada, lepsza, cięcia drzew?
    > U Was też tak się dzieje?
    >
    > Pozdrawiam Krycha.

    Czasu więcej.Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-11-12 19:04:10
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > U nas coraz więcej ludzi przycina teraz drzewa owocowe jakby to była
    > wiosna. Wiosną już nie będzie co ciąć.

    Hejka. Należy dać zdecydowany odpór tym niecnym praktykom.
    Pozdrawiam potępiająco Ja...cki

  • 5. Data: 2015-11-12 23:38:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Należy dać zdecydowany odpór tym niecnym praktykom.
    > Pozdrawiam potępiająco Ja...cki

    Przyłączam się do słów potępienia. Należy je wyciąć w pień!

    Jarek

    --
    Taka wiosna jak w tym roku to do kitu
    Taką wiosnę wyszydzimy raczej my tu

  • 6. Data: 2015-11-13 10:04:44
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Przyłączam się do słów potępienia. Należy je wyciąć w pień!

    Hejka. W naszych szeregach nie widzimy miejsca dla ekstremistów.
    Pozdrawiam amortyzująco Ja...cki

  • 7. Data: 2015-11-13 11:06:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. W naszych szeregach nie widzimy miejsca dla ekstremistów.
    > Pozdrawiam amortyzująco Ja...cki

    Tnijmy zatem w rzędach (rząd również będzie amortyzacją zadowolony).

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2015-11-16 22:34:35
    Od: l...@g...com

    > Moze inne są teraz odmiany. Karły powszechne są.

    Czemu marnujesz się dziewczyno na zdechłym forum? Pokaż się, na tym,gdzie ja bywam
    Fachowe tematy można poruszyć, i pokłócić się jak należy. A tu,klawisze strzępisz,
    a nikt prawie nie chce się odezwać.
    Pozdrawiam. Mirzan. Naleweczka była świetna.

  • 9. Data: 2015-11-16 23:08:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2015 13:34:35 -0800 (PST), l...@g...com
    napisał(a):

    > Czemu marnujesz się dziewczyno na zdechłym forum? Pokaż się, na tym,gdzie ja bywam
    > Fachowe tematy można poruszyć, i pokłócić się jak należy. A tu,klawisze strzępisz,
    > a nikt prawie nie chce się odezwać.

    Adres mi gdzieś wcięło. Przypomnisz? - może być na priv.

    > Pozdrawiam. Mirzan. Naleweczka była świetna.

    Cieszę się, że smakowała :-)
    Mam nastawiony nowy nalew na ziółkach - angielska gorzka przyda się w
    trakcie i po Świętach :-))
    --

    XL
    http://niepoprawnipolitycznie.com/zdychaj-francjo-dl

  • 10. Data: 2015-11-17 10:16:58
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > tym,gdzie ja bywam Fachowe tematy można poruszyć, i pokłócić się jak
    > należy. A tu,klawisze strzępisz, a nikt prawie nie chce się odezwać.

    Hejka. Co to za kłótnia gdy Ci cieć posty usuwa.
    Pozdrawiam notorycznie Ja...cki