  • 1. Data: 2005-05-05 16:19:32
    Temat: Częściowe ubezwłasnowolnienie
    Od: "PK" <p...@w...pl>

    Czy osoba częściowo ubezwłasnowolniona może zostać posłem?
    ---
    Pozdrawiam Piotr K.

  • 2. Data: 2005-05-05 16:33:23
    Temat: Re: Częściowe ubezwłasnowolnienie
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm>

    PK <p...@w...pl> wrote:
    > Czy osoba częściowo ubezwłasnowolniona może zostać posłem?

    Czyżby samoobrona chciała wystawić swoich najlepszych ludzi? :)

    --
    Pozdro,

    Maxiu

  • 3. Data: 2005-05-05 16:40:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maxiuca napisał(a):

    > Czyżby samoobrona chciała wystawić swoich najlepszych ludzi? :)

    Żeby tylko samoobronna :(

    W ordynacji nie jest sprecyzowane:
    kandydować i wybierać nie może osoba ubezwłasnowolniona prawomocnym
    wyrokiem. Więc obejmuje to chyba również tych częściowych.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2005-05-06 05:57:06
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Johnson" <j...@n...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d5dij9$nh4$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Żeby tylko samoobronna :(
    > W ordynacji nie jest sprecyzowane:
    > kandydować i wybierać nie może osoba ubezwłasnowolniona prawomocnym
    > wyrokiem. Więc obejmuje to chyba również tych częściowych.

    Na pewno taka osoba (częściowoubezwłasnowoniona)
    nie ma prawa wyborczego i co za tym idzie, nie może
    także kandydować.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Celibat nie jest dziedziczny."