  • 1. Data: 2006-09-08 13:17:05
    Temat: Diner z M&M i co-brandowane KK
    Od: "Quental" <a...@g...com>

    Witam!

    Dostalem oferte Dinera na karte Miles & More. Próbowalem sie
    dowiedziec wiecej na ten temat, w zwiazku z czym usilowalem
    sciagnac sobie rozmaite dokumenty z ich stronki. Linki odwoluja
    do htmli, pod którymi sa pdfy, których nie da sie sciagnac.
    Zrobilem sobie nawet taki link, który odwoluje bezposrednio do
    dokumentu pdf, ale sciaganie urywa sie w pewnym momencie i dalej ni
    hu hu.

    Dokumenty sa niby dostepne tutaj:
    http://www.dinersclub.pl/index.html?id=296
    W szczególnosci chcialbym zobaczyc TOiP tego cuda. Czy ktos to ma,
    moze gdzies postawic i podac linke, ewentualnie wyslac mi na
    priva?

    A druga kwestia dotyczy coraz liczniejszych kart co-brandowanych. Ofert
    jest doslownie zatrzesienie: Ikea, Multikino, Sephora, Premium
    Club... Wiekszosc za pierwszy rok uzytkowania nie pobiera oplaty.
    To ja mam pytanie - po co banki wciaz wydaja normalne, wlasne
    karty, za które czesto sie sporo placi, NAWET w pierwszym roku
    uzytkowania i nie ma sie przy tym dodatkowych profitów, typu bilety
    do kina itp. Powaznie zastanawiam sie nad uzywaniem teraz tylko
    takich kart - przez rok, a potem gdzies indziej, zeby bylo bez
    oplaty...

    Pozdrowienia,
    Q.

  • 2. Data: 2006-09-08 13:29:45
    Temat: Re: Diner z M&M i co-brandowane KK
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Uzytkownik "Quental" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...

[...]

    Ja to mam u siebie i moge Ci wyslac.

[...]

    Dla "osob starej daty", zeby mogli im wznawiac i ich kasowac. :-)

    marekz

  • 3. Data: 2006-09-08 13:40:31
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Quental" <a...@g...com> writes:

> [...]
    > Zrobilem sobie nawet taki link, który odwoluje bezposrednio do
    > dokumentu pdf, ale sciaganie urywa sie w pewnym momencie i dalej ni

    Hm?

    Na tej stronie jest bezpośredni link do pliku

    http://www.dinersclub.pl/img_upload/files/Tabela_opl
    at_i_prowizji_karta_DCLOT.pdf

    który wyświetla się bez problemu.

    > W szczególnosci chcialbym zobaczyc TOiP tego cuda. Czy ktos to ma,
    > moze gdzies postawic i podac linke, ewentualnie wyslac mi na
    > priva?

    Adres z From: zadziała? To mogę wysłać...

    MJ

  • 4. Data: 2006-09-08 13:53:29
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

> [...]
    do kina itp. Powaznie zastanawiam sie nad uzywaniem teraz tylko
    takich kart - przez rok, a potem gdzies indziej, zeby bylo bez

    Wiekszosc bezplatnych kart co-brandowanych oferuje bardzo niskie limity. W
    zwiazku z tym i tak potrzebna jest karta z przyzwoitym limitem (z reguly
    platna).

  • 5. Data: 2006-09-08 14:16:08
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    350 zl oplaty jest za ta karte, jak dla mnie za duzo ;)
    no i fakt ze nie ma mil za zakupy na stacjach bezynowych ;) troche smieszne

  • 6. Data: 2006-09-08 14:55:25
    Od: "Damian Kuczera" <d...@N...gazeta.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):
    > Na tej stronie jest bezpośredni link do pliku

    http://www.dinersclub.pl/img_upload/files/Tabela_opl
    at_i_prowizji_karta_DCLOT
    pdf

    Opłata za konwersję walut 1%. Czy to prowizja od transakcji rozliczanych w
    innych walutach niż waluta rozliczeniowa? Toż to złodziejstwo w biały dzień.
    I jeszcze 350pln za kartę...szok!

    Damian

  • 7. Data: 2006-09-08 15:04:39
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Tommeck" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wiekszosc bezplatnych kart co-brandowanych oferuje bardzo niskie
    > limity. W zwiazku z tym i tak potrzebna jest karta z przyzwoitym
    > limitem (z reguly platna).

    Brak zgody. To znaczy zalezy jeszcze co rozumiesz przez "bardzo
    niski"... Faktem jest, ze tzw. zlote karty nieczesto sa
    co-brandowe (platynowych zapewne nie ma praktycznie w ogole), ale
    limity do 30k na wybranych co-brandach sie osiaga, a 30k na
    polskie warunki nie nazwalbym juz bardzo niskim cokolwiek by nie
    mowic.

    Nie zwrocilismy uwagi na jeszcze jedna mozliwosc, ze po prostu
    ludzie moga nie chciec miec jakichs tam co-brandow, bo zlewaja
    jakies tam tansze bilety czy perfumy... Po prostu maja to gdzies.
    :-)

    marekz

  • 8. Data: 2006-09-08 15:09:18
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Damian Kuczera" <d...@N...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:eds08t$rum$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > rozliczanych w
    > innych walutach niż waluta rozliczeniowa? Toż to złodziejstwo w

    Ale to tylko przy transakcjach w obcych walutach (czyli nie w PLN
    i nie w USD (to wtedy 2x po 1%??) chyba ze Diners ma teraz inna
    walute rozliczeniowa)... A inne organizacje to myslisz, ze nie
    maja takiej prowizji...?

    350 zł niemalo, to fakt. Kiedys dawniej bylo z tego co pamietam
    300 zł., czyli idą pod prąd. :-)

    marekz

  • 9. Data: 2006-09-10 08:48:07
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    <CIACH>
> [...]
    >do kina itp. Powaznie zastanawiam sie nad uzywaniem teraz tylko
    >takich kart - przez rok, a potem gdzies indziej, zeby bylo bez

    Wiec nie jestes targetem dla organizacji Diners Club.
    Biorac pod uwage najnizszy limit w wysokosci 15k PLN (max 80k PLN) i
    sensowny pakiet
    ubezpieczen w __podrózach zagranicznych__ karta jest dla prestizowych
    Klientów.

    Swego czasu kolega dostal taka jak pracowal w Polcardzie jako Corporate Card
    i fajnie ..tylko 6 lat temu malo kto to akceptowal :)

    Dawidek

  • 10. Data: 2006-09-10 20:08:06
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    OK, załóżmy mam Diners Club - i CO Z TEGO?!

    1. ubezpieczenia - fajnie, ale czy aż takie fajne? Ja tam w żadne
    ubezpieczenia nie wierzę. Jak przychodzi co do czego, to i tak
    wychodzi na to, że że odszkodowania nie dostanę. Poza tym na co
    dzień z tego jest mały pożytek.

    2. saloniki na lotniskach - dobre, ale jak się raz do roku leci na
    wakacje to nawet może nie będzie czasu tam siedzieć. Ktoś
    częściej lata, przesiada się to może i plus.

    3. szybkie wydanie karty, szybka kasa w razie utraty - dobre, dobre...

    4. inne takie co mają karty za 38 zł z mbanku - limit, grace period,
    jakeś rabaty (no ta za 38 zł w mbanku chyba nie ma) które się i tak
    żadko wykorzystuje

    5 no i wreście - prestiż - eeee tam; są inne sposoby pokazania się
    z dobrej strony.

    Powiecie - karta nie dla ciebie. Uproszczenie.

    To samo dotyczy kart złotych i platynowych. Te wszystkie róznice
    sprowadzaja się do tego, że płaci się za wydanie i odnowienie
    kar(t)y dużo pieniędzy :-). Wiem, wiem - ubezpieczenie, prestiż itp,
    itd.

    Niektórzy dają jeszcze tzw. consierge - czy ktoś z tego korzysta?

    PS Nie jest rozczarowanym posiadaczem srebrnej karty, któremu nie
    chcieli polakierować karty na inny, hmmm... bardziej prestiżowy kolor
    :-)