  • 11. Data: 2006-09-10 21:01:32
    Temat: Re: Diner z M&M i co-brandowane KK
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Brak zgody. To znaczy zalezy jeszcze co rozumiesz przez "bardzo niski"...
    > Faktem jest, ze tzw. zlote karty nieczesto sa co-brandowe (platynowych
    > zapewne nie ma praktycznie w ogole), ale limity do 30k na wybranych
    > co-brandach sie osiaga, a 30k na polskie warunki nie nazwalbym juz bardzo
    > niskim cokolwiek by nie mowic.

    Jakie sa dostepne bezplatne karty co-brandowe z limitem 30k?

  • 12. Data: 2006-09-10 21:04:47
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > OK, załóżmy mam Diners Club - i CO Z TEGO?!

    Ja mam ich karte i cenie za cos, o czym nie napisales. Otoz dla wiekszosci
    transakcji nie jest potrzebna autoryzacja. Tak wiec place DC, gdy jest
    problem z komunikacja terminala z centrum rozliczeniowym (co zdarza mi sie
    pare razy w roku).

  • 13. Data: 2006-09-10 21:19:27
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

> [...]
    > transakcji nie jest potrzebna autoryzacja. Tak wiec place DC, gdy jest
    > problem z komunikacja terminala z centrum rozliczeniowym (co zdarza mi sie

    Do jakiej kwoty /mniej-więcej/ nie jest wymagana autoryzacja? Czy jest
    to bezpieczne zjawisko /kradzież karty/?

  • 14. Data: 2006-09-10 21:49:40
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Tommeck" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie sa dostepne bezplatne karty co-brandowe z limitem 30k?

    Visa Sephora Mille.

    marekz

  • 15. Data: 2006-09-11 10:45:42
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Do jakiej kwoty /mniej-więcej/ nie jest wymagana autoryzacja?

    Jest to zapewne tajemnica firmy. Osobiscie nie przypominam sobie sytuacji, w
    ktorej slip nie wyszedlby z terminala natychmiast po wprowadzeniu wartosci
    transakcji, aczkolwiek nie zawsze sie dokladnie przygladalem.

    > Czy jest to bezpieczne zjawisko /kradzież karty/?

    Z punktu widzenia klienta tak - zastrzegam karte i dalej mnie nic nie
    obchodzi. Jak sobie radzi z tym DC to inna sprawa, ale nie jest to
    zmartwienie klienta.

  • 16. Data: 2006-09-11 19:10:41
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    <wyciachany post bo nic do odpowiedzi nie wnosi>

    Zapomniałem dodać że jak ją zgubisz to nie obowiżauje cię 150
    euro jak w innych kartach a max. 50 USD :)

    Dawidek

  • 17. Data: 2006-09-11 19:38:48
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Dawidek ||gazeta pl napisał(a):
    > <wyciachany post bo nic do odpowiedzi nie wnosi>
    >
    > Zapomniałem dodać że jak ją zgubisz to nie obowiżauje cię 150
    > euro jak w innych kartach a max. 50 USD :)

    nie ma juryzdykcji polskiego prawa dla DC? a jak z transakcjami w
    internecie? Polskie prawo daje furtkę bankom do uchylania się przed
    oszukańczaymi transakcjami - klient płaci...

  • 18. Data: 2006-09-12 19:42:42
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Mario napisał:

    > nie ma juryzdykcji polskiego prawa dla DC? a jak z transakcjami w
    Jest, ale co stoi na przeszkodzie wydawcy karty, żeby zaoferował warunki
    lepsze od wymaganych przez prawo?

    Przemek

  • 19. Data: 2006-09-12 20:38:11
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > Jest, ale co stoi na przeszkodzie wydawcy karty, żeby zaoferował warunki
    > lepsze od wymaganych przez prawo?

    Rzeczywiscie, w ulotce informacyjnej piszą że klient odpowiada do
    50$. Ciekawe czy w to wchodzą transakcje bez fizycznego okazania karty
    /tj. zakupy w internecie/?