  • 1. Data: 2006-04-30 22:41:25
    Temat: Dokumentowanie darowizny
    Od: "Sammler" <p...@i...pl>

    Witam :)

    Chciałbym prosić o pomoc w sprawie dokumentowania darowizny.
    Załóżmy, że chcę wpłacić parę złotych (nie więcej niż 6%
    dochodu) na konto którejś z organizacji pożytku publicznego.
    Wpłatę powinienem udowodnić, ale... Czy US będzie zadowolony, gdy
    przedstawię mu wydruk z konta internetowego potwierdzający dokonanie
    przelewu (bez pieczątek; z uwagą, że nie są potrzebne na podst.
    jakichś tam przepisów)? Jeśli tak, na jakiej podstawie jest to
    możliwe?

    Dziękuję za pomoc :)
    Sammler

  • 2. Data: 2006-05-01 07:06:35
    Temat: Re: Dokumentowanie darowizny
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: 1...@j...googlegroups.co
    m,
    Sammler <p...@i...pl> napisal:
> [...]
    > przelewu (bez pieczątek; z uwagą, że nie są potrzebne na podst.
    > jakichś tam przepisów)? Jeśli tak, na jakiej podstawie jest to

    http://www.pit.pl/darowizny/

    Jesli potrzebujesz podstawy prawnej to art 26 ust 6 i 7 updof.

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc

  • 3. Data: 2006-05-01 18:24:35
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: e34c7r$7vc$...@i...gazeta.pl,
    Paulus <p...@t...pl> napisal:

    > http://www.pit.pl/darowizny/
    >
    > Jesli potrzebujesz podstawy prawnej to art 26 ust 6 i 7 updof.

    Jeszcze to sie moze przydac:
    http://www.gofin.pl/p_a.php?id_temat_html=67605&id_p
    ismo=1286