  • 231. Data: 2015-08-05 10:37:33
    Temat: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Od: " 666" <...@...6>

    A co to jest ten TVN?

    -----

  • 232. Data: 2015-08-05 10:44:31
    Od: " 666" <...@...6>

    No i jeszcze nie wiadomo:
    a) co z nowymi zakupami broni przez Grecję (europejskie koncerny ucierpią);
    b) czy Grecja w obronie przed śmiertelnym wrogiem Turcją nie zaprzyjaźni się z Rosją
    - odwiecznym wrogiem Turcji.

    -----

  • 233. Data: 2015-08-05 10:46:15
    Od: " 666" <...@...6>

    Jeśli chleb piecze szwagier miłościwie panującej, to czemu nie?

    -----
    "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    ps.com...
    > czy czasem nie jest tez tak jakby kupowac chleb na caly miesiac i potem go wywalac
    do smieci?

  • 234. Data: 2015-08-05 10:48:31
    Od: " 666" <...@...6>

    O, to, to, ...
    Ale przy drodze szybkiego ruchu jeszcze by jakiś nie-Kulczyk gazostację postawił...

    -----

  • 235. Data: 2015-08-05 10:50:22
    Od: " 666" <...@...6>

    To teraz mi wyjasnij, tak po miczurinowsku: na ch... komu rejestracja samochodów?

    -----
    > Oczywiscie mozna by im tez uproscic robote, zarejestrowac pojazd, 5 roboczominut
    powinno wystarczyc.

  • 236. Data: 2015-08-05 14:09:10
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik " 666" <...@...6> napisał w wiadomości
    >A co to jest ten TVN?

    Szkoda, że nie widzę na jaką wypowiedź odpowiadasz!
    P.G.

  • 237. Data: 2015-08-05 14:09:25
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

  • 238. Data: 2015-08-05 14:09:38
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

  • 239. Data: 2015-08-05 14:13:49
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik " 666" <...@...6> napisał w wiadomości
    >A co to jest ten TVN?
    >

    > -----
    > "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

    Już widzę.
    Skąd pomysł odwrotnej kolejności wypowiedzi i jeszcze maskowania jej jakby w
    "stopce" była?
    P.G.

  • 240. Data: 2015-08-05 14:30:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-05 o 14:13, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    >>

    > Już widzę.
    > Skąd pomysł odwrotnej kolejności wypowiedzi i jeszcze maskowania jej

    Żaden pomysł, indolencja umysłowa.

    --
    Liwiusz