  • 241. Data: 2015-08-10 10:54:04
    Temat: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Od: " 666" <...@...6>

    Myślę, że spółdzielnie mieszkaniowe to jak najbardziej kredyty zaciągały.
    Rolników Balcerek puścił w skarpetkach (40% odsetek MIESIĘCZNIE).
    Nie jestem rolnikiem, ale uważam, że to chyba największe skurwysyństwo Balcerka.
    Spółdzielcom wzrost spłat kredytów, które w pewnym momencie osiągnęły wartość
    znacznie bardziej wirtualną, niż dzisiejsze kredyty
    frankowe, uratowano specustawą.

    -----

  • 242. Data: 2015-08-10 10:59:12
    Od: " 666" <...@...6>

    Wcześniej była krocząca dewaluacja złotówki uruchomiona przez rząd Rakowskiego w 1989
    roku.
    Oficjalny kurs wymialny zmieniał się codziennie (a może raz w tygodniu) aż do końca
    roku.

    -----
    "Chris94" <c...@p...fm> wrote in message
    > pisałem o nocy z 31 grudnia 1989 r.na 1 stycznia 1990 r., gdy oprocentowanie
    kredytów podniesiono do 40% w skali miesiąca

  • 243. Data: 2015-08-10 11:04:19
    Od: " 666" <...@...6>

    A ja za kwaterę w Chorwacji. Chociaż gospodarze zdaje się muszą się rozliczać z
    opłaty turystycznej, no chyba żeby inkasowali opłatę
    do kieszeni.

    -----

  • 244. Data: 2015-08-10 11:15:35
    Od: " 666" <...@...6>

    Oficjalny kurs złotówki za PRL to było coś około 20 zł za dolara, nieoficjalny w
    granicach 80-130 zł/$
    Później przyjmijmy balcerkowe 9500 zł/$
    Czyli spadek wartości złotówki rzędu 100-krotnie (należałoby jeszcze uwzględnić spore
    wahania samego dolara do innych walut).

    -----

  • 245. Data: 2015-08-10 11:44:37
    Od: " 666" <...@...6>

    Masz wadliwy czytnik newsów?

    -----

  • 246. Data: 2015-08-10 12:28:36
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik " 666" <...@...6> napisał w wiadomości
    > Masz wadliwy czytnik newsów?
    >

    > -----
    > "Piotr Gałka" <p...@c...pl> wrote in message

    Jakiego mam użyć czytnika aby:
    - automagicznie ustawiał mi wypowiedzi w normalnej kolejności =
    chronologicznie?
    - jakoś znikał linijkę zawierającą ----- sugerującą, że dalej to stopka.
    P.G.

  • 247. Data: 2015-08-12 21:53:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    " 666" <...@...6> writes:

    > Myślę, że spółdzielnie mieszkaniowe to jak najbardziej kredyty zaciągały.
    > Rolników Balcerek puścił w skarpetkach (40% odsetek MIESIĘCZNIE).

    Przyznaję że takiego kredytu nie posiadałem, ale znałem rolników, którzy
    spłacili je od ręki, i żadnych wielkich odsetek nie zapłacili (no nie
    wiem, może jedno 40% "zaliczyli", ale to i tak było wielokrotnie mniej
    niż zysk na inflacji).

    Aczkolwiek przyznaję że słyszałem też o kimś, kto nie spłacił w
    odpowiednim terminie (mimo że akurat miał czym, liczył na coś?).
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 248. Data: 2015-08-12 22:06:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2015 21:53:41 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

> [...]
    > niż zysk na inflacji).
    >
    > Aczkolwiek przyznaję że słyszałem też o kimś, kto nie spłacił w

    Lepper. I masa innych.

    > odpowiednim terminie (mimo że akurat miał czym, liczył na coś?).

    Moze akurat wybudowal wielka obore/chlewnie/kurnik, splacic oczywiscie
    nie mial czym, bo po co mialby brac kredyt, a biznesplan diabli wzieli
    lepiej niz frank szwajcarski.

    J.

  • 249. Data: 2015-08-18 22:59:40

    Jesteś nieudacznikiem życiowym?