  • 1. Data: 2004-05-12 12:39:38
    Temat: Gdzie konto z bezplatnym prowadzeniem i przelewami i...
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    potrzebuje konto, gdzie jest bezplatne prowadzenie oraz przelewy przez internet
    oraz te konto mozna otworzyc przez net lub dzwoniac, a nie pojawiajac sie
    fizycznie w banku lub na poczcie czy u kuriera weryfikowac dane, bo osoba,
    ktora chce otworzyc konto jest za granica i nie mozesz przyjechac tylko dla
    zalozenia konta - jest obywatelem Polski i ma wazny DO i paszport. Czy jest
    gdzies to mozliwe ??

  • 2. Data: 2004-05-12 12:54:06
    Od: "adart" <a...@o...pl>

> [...]
    (ciach)
    > zalozenia konta - jest obywatelem Polski i ma wazny DO i paszport. Czy

    vw bank?

  • 3. Data: 2004-05-12 13:00:35
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik adart napisał:
> [...]

    Lukas - warunek - osad 5000 bodajże na koncie ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 4. Data: 2004-05-12 13:02:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > vw bank?

    Nie da rady, bo albo trzeba pójść na pocztę w celu potwierdzenia danych,
    albo zamówić wizytę kuriera, który na pewno nie pojedzie za granicę. Może da
    sie konto załozyć w mbanku albo Lukasie? Oba banki korzystają w celu
    wymienienia dokumentów z przesyłek pocztowych, to może się da całą operacje
    przeprowadzić zza granicy?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-05-12 13:32:32
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie konto załozyć w mbanku albo Lukasie? Oba banki korzystają w celu
    > wymienienia dokumentów z przesyłek pocztowych, to może się da całą operacje

    W sumie umowa moze przyjs na adres w Polsce - ja te umowe podpisze za te osobe
    i wysle xerokopie tego dowodu, tylko w ktorym banku jest to mozliwe ??

  • 6. Data: 2004-05-12 13:38:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > W sumie umowa moze przyjs na adres w Polsce - ja te umowe podpisze za te
    osobe

    Chcesz sfałszować podpis?

  • 7. Data: 2004-05-12 13:48:26
    Od: "Misiek" <g...@...pl>

    > W sumie umowa moze przyjs na adres w Polsce - ja te umowe podpisze za te
    osobe
    > i wysle xerokopie tego dowodu, tylko w ktorym banku jest to mozliwe ??

    A to już jest przestępstwo...

  • 8. Data: 2004-05-12 15:06:43
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    kuba wrote:

    > W sumie umowa moze przyjs na adres w Polsce - ja te umowe podpisze za te osobe
    > i wysle xerokopie tego dowodu, tylko w ktorym banku jest to mozliwe ??

    Nie radzę.
    Za każdym następnym pismem dostanie odpowiedź" niezgodność podpisu ze
    wzorem". Co tobie za to grozi to już się dowiedziałeś.

    To już lepiej odesłać te dokumenty do podpisu za granicę, niech podpisze
    i odeśle.
    Da się to zrobić w mBanku. Tam nie trzeba się spotykać osobiście.

  • 9. Data: 2004-05-12 15:42:06
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    poilkj wrote:
    [...]

    > To już lepiej odesłać te dokumenty do podpisu za granicę, niech podpisze
    > i odeśle.
    > Da się to zrobić w mBanku. Tam nie trzeba się spotykać osobiście.

    A czy teraz już mbank nie oddzwania (wogóle) lub oddzwania za granicę ?
    No chyba, że autor wątku chce poudawać tamtą osobę....

    KJ

  • 10. Data: 2004-05-12 15:56:15
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    > osobe
    >
    > Chcesz sfałszować podpis?

    tzn moge wyslac te umowe do tej osoby ( raz juz podpisalem umowe o karte z
    innego banku... )

    Nie chce zadnego przestepstwa popelnic.