  • 11. Data: 2004-05-12 16:17:14
    Temat: Re: Gdzie konto z bezplatnym prowadzeniem i przelewami i...
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    kuba wrote:

    > Nie chce zadnego przestepstwa popelnic.

    to więcej za nikogo nie podpisuj.
    szukasz sobie w ten sposób kłopotów.
    podpisz za mnie kartę, a ja się potem wyprę, że w ogóle tą kartę
    dostałem, no i każdy grafolog potwierdzi,że podpis nie mój.

  • 12. Data: 2004-05-12 16:18:05
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > osobe
    >
    > Chcesz sfałszować podpis?

    No no ;-)
    Ten wątek pomału zaczyna wyglądać jak
    "instrukcja otwierania konta do przekrętów na Allegro"

    pzdr, St.

  • 13. Data: 2004-05-12 16:50:14
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Kamil Jońca napisał:
    > A czy teraz już mbank nie oddzwania (wogóle) lub oddzwania za granicę ?
    > No chyba, że autor wątku chce poudawać tamtą osobę....

    Taa, pewnie ma dowód tamtej osoby, w formularzu jako telefon podał nr
    komórki i już może zakładać za kogoś konto... ;-)

    K.

  • 14. Data: 2004-05-12 17:35:47
    Od: k...@p...onet.pl

    > Taa, pewnie ma dowód tamtej osoby, w formularzu jako telefon podał nr
    > komórki i już może zakładać za kogoś konto... ;-)
    >
    > K.

    TA...teorie spiskowe sa najlepsze. Dodatkowo bede na allegro ludzi oszukiwac.
    Puknijcie sie w glowe. A dowodu nie mam, ale moge miec skan - to jest dowod
    mojej matki.

  • 15. Data: 2004-05-12 18:25:45
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    k...@p...onet.pl napisał:
    > TA...teorie spiskowe sa najlepsze. Dodatkowo bede na allegro ludzi
    > oszukiwac. Puknijcie sie w glowe. A dowodu nie mam, ale moge miec skan -
    > to jest dowod mojej matki.

    Po pierwse - tnij cytaty i wycinaj podpisy przedpiśców w postach. Po
    drugie nasze, tj. grupowiczów podejrzenia wcale nie są bezpodstawne bo
    od czasu do czasu pojawiją się na tej grupie posty z pytaniem: "jak
    założyć konto w banku nie podając żadnych danych osobowych i adresu". Po
    trzecie - służę uprzejmie opisem zakładania konta: w VWBanku konta "za
    kogoś" nie założysz, bo musisz się uwiertzytelnić składając w okienku
    pocztowym (albo dając kurierowi Stolicy) podpisany na oczach pracownika
    poczty (firmy kurierskiej Stolica) formularz oraz pokazać dowód osobisty
    albo paszport (swój) z danymi takimi jak na formularzu.

    W mBanku masz większe szanse, ale bez chodzenia na pocztę także się nie
    obejdzie. Możesz założyć za mamę konto, ale lepiej, gdybyś jej podsyłał
    za granicę formularze do podpisu a ona przy okazji dysponowałałby
    telefonem komórkowym z poslkiej sieci GSM. Kiedy mama podpisze
    formularze niech je odeśle tobie do Polski a ty z polskiej placówki
    pocztowej wyślesz je do mBanku. Przed pierwszym logowaniem na konto
    trzeba zadzwonić na mLinię z numeru podanego na formularzu, a oni
    oddzwaniają. Dlatego teraz już wiesz, że przydałby się "polski" numer
    GSM. To tyle. Trzeba się tylko trochę napracować aby założyć konto...

    K.

  • 16. Data: 2004-05-12 21:54:42
    Od: "Azjata" <a...@a...pl>

    > to więcej za nikogo nie podpisuj.
    > szukasz sobie w ten sposób kłopotów.

    w zaden sposob nie szuka klopotow, juz nie strasz ludzi.

    > podpisz za mnie kartę, a ja się potem wyprę, że w ogóle tą kartę
    > dostałem, no i każdy grafolog potwierdzi,że podpis nie mój.

    oj... malo w sadach bywalas. zanim zaczniesz wypisywac "glupoty", to moze
    troche nabierz doswiadczenia zyciowego, a nie tylko wypowiadaj sie na temat
    czysto teoretycznie.

    A.Zjata

  • 17. Data: 2004-05-12 22:01:42
    Od: "A.Zjata" <a...@a...pl>

    > A to już jest przestępstwo...

    Jaki paragraf KK ?

    Podpisz sie za mame, jesli ktos kiedykolwiek bedzie sie pytal czy to mamy
    podpis, niech mama twierdzi, ze jak najbardziej jej i po sprawie.

    Problem moze, byc w momencie kiedy mama stwierdzi, ze to nie jej podpis i
    bedzie sie wszystkiego wypierac. Nawet w takiej sytuacji sprawa jest niegrozna,
    jesli tylko zalozyles konto, a nie zaciagneles kredyty czy inne zobowiazania ;-)

    A.Zjata.

  • 18. Data: 2004-05-15 06:37:35
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    Użytkownik "kuba" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > potrzebuje konto, gdzie jest bezplatne prowadzenie oraz przelewy przez
    internet
    > oraz te konto mozna otworzyc przez net lub dzwoniac, a nie pojawiajac sie
    > fizycznie w banku lub na poczcie czy u kuriera weryfikowac dane, bo osoba,
    > ktora chce otworzyc konto jest za granica i nie mozesz przyjechac tylko
    dla
    > zalozenia konta - jest obywatelem Polski i ma wazny DO i paszport. Czy
    jest
    > gdzies to mozliwe ??
    ZTCW można za granicą poprosić ambasadę /lub oddział polskiego banku jeśli
    takowy występuje/
    o uwiarygodnienie podpisu złożonego na dokumencie. Jakkolwiek nie wiem jak
    to przełożyć na
    procedury w bankach internetowych :|

    Dawidek

  • 19. Data: 2004-05-15 16:41:00
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No no ;-)
    > Ten wątek pomału zaczyna wyglądać jak
    > "instrukcja otwierania konta do przekrętów na Allegro"

    A teraz nawet gdy ktoś zdolny wpisze w googlach "gdzie znajdę coś takiego
    jak instrukcja otwierania konta do przekrętów na Allegro", to dostanie wynik
    na talerzu ;-).