    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
    Date: Tue, 27 Jan 2015 01:34:55 +0100

    Witam,

    jak może pamiętacie denerwowałem się w listopadzie zeszłego roku na to, że
    Getin Bank ma bałagan po sławetnej konserwacji z 07.11.2014 - wówczas
    opisałem mój problem z tym, że w oddziale nie chcą podpisać umowy, która
    wyskakuje w serwisie internetowym, zasłania ten serwis i ogólnie nie można
    korzystać z bankowości elektronicznej ze względu na tą niepodpisaną umowę.

    http://grupy-
    dyskusyjne.money.pl/re;getin;bank;-;bardzo;dluga;kon
    serwacja,post,1160953.html

    MessageID tamtego posta: <m438q8$j83$1@speranza.aioe.org>

    Otrzymałem (w końcu, po ponad 2 miesiącach) odpowiedź na moją reklamację.
    Dodam, że wcześniej (po 30 dniach) Getin Bank przesłał mi info, że sprawa
    jest złożona i potrzebuje kolejny miesiąc na jej rozwiązanie.

    Ogólnie wtedy (po tym weekendzie listopadowym) udało mi się podpisać umowę
    na bankowość elektroniczną w oddziale Getin Bank. Nie będę tutaj wspominał
    skąd się wzięła treść tej umowy, ale treść tego co podpisaliśmy z doradcą
    klienta jest w pełni zgodna z tym co się pojawia po zalogowaniu do tejże
    bankowości elektronicznej. Mimo że umowa jest podpisana to i tak "wyskakuje"
    nadal w bankowości elektronicznej i nie mogę korzystać z bankowości
    elektronicznej.

    Otrzymałem od Banku mniej więcej taką wiadomość:

    Uprzejmie potwierdzamy, iż w dniu XX.11.2014 r. podpisał Pan Umowę o
    Bankowość Internetową w formie papierowej w oddziale naszego Banku,
    mieszczącym się przy ul. NazwaUlicy w NazwaMiejscowości. Dodatkowo
    chcielibyśmy poinformować, iż aby móc korzystać w pełni z nowej odsłony
    Bankowości Internetowej należy ją zaakceptować za pośrednictwem Bankowości
    Internetowej. W związku z tym, prosimy o jej akcept. W celu uzyskania
    pomocy, prosimy o kontakt z Infolinią, pod numerem telefonu 197 97 lub z
    najbliższym oddziałem naszego Banku.

    Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
    podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
    wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
    podpisała.

    --
    Wysłane z pola.