PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie stawki godzinowe dla programisty PHP

  • 1. Data: 2006-07-19 19:51:24
    Temat: Jakie stawki godzinowe dla programisty PHP
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jakie stawki godzinowe dla programisty / freelancera PHP?

    Oczekiwania:

    ° czynna znajomosc PHP - proceduralnie i obiektowo
    ° zdolnosc uczenia sie,
    ° czynna znajomosc MySQL, phpMyAdmin
    ° HTML, CSS, JS, AJAX
    ° SVN/CVS,
    ° CMS-y - instalacja, przerobki, szablony
    ° szablony,
    ° SSH i podstawowe zadania na serwerze linuxowym, HTACCESS, modrewrite
    ° skrypty shellowe, podstawy

    Warunki pracy:

    ° 2-3 godziny dziennie nad samodzielnym rozwijaniem projektu
    ° Praca w wiekszosci zdalna
    ° Praca dla malej firmy

    Jaka stawka godzinowa bedzie uczciwa dla kogos, kto mieszka w Krakowie?

    Pozdr
    hiki

  • 2. Data: 2006-07-20 18:09:20
    Temat: Re: Jakie stawki godzinowe dla programisty PHP
    Od: "RT" <r...@W...com>

> [...]
    > ° Praca w wiekszosci zdalna
    > ° Praca dla malej firmy
    >
    > Jaka stawka godzinowa bedzie uczciwa dla kogos, kto mieszka w Krakowie?

    20-25zl/h

  • 3. Data: 2006-07-20 19:30:05
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    RT wrote:

    > 20-25zl/h

    Dzieki. Skad takie dane? Pracowales? Pracujesz?

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m

  • 4. Data: 2006-07-21 07:19:26
    Od: herakles <h...@b...pl>

    > 20-25zl/h
    Tu jest dużo większy rozrzut:
    10-50zł/h
    wszystko zależy od tego jak piszesz, jaka jest twoja wydajność no i jak
    potrafisz negocjować wynagrodzenie. Słyszałem też o takich co mają więcej,
    i też o takich co mają mniej!