  • 1. Data: 2003-10-14 17:10:10
    Temat: Kredyt Bank w Lublinie
    Od: "Jaromir" <d...@p...onet.kropka.pl>

    Kiedyś załozyłem sobie konto walutowe w banku w tytule.
    Dzisiaj przy próbie przsłania pieniedzy dowiedziałem się że przelew
    do banku po drugiej stronie ulicy "musi byc międzynarodowy"
    Potwiedziłem chęć przelewu, zgodziłem sie na obciązenie mnie jakąś
    drobna sumą
    i podpisałem polecenie.
    2 godziny później zadzwonił do mnie pracownik banku
    i oświadczył że niestety wyniesie to nie tyle co powiedział tylko 350
    PLN !!!
    Przyjechałem po raz drugi do nich i poprosiłem o Regulamin
    który otrzymałem gdzie jak wół jest stało że opłata za usługę przelwu
    to max 250 PLN
    Panienka z okienka oświedczyła że za 260 PLN postara sie to
    załatwić;)))
    Doczytałem jeszcze w regulaminie że za wypłate w gotówce moga sobie
    nawet policzyć 100 PLN
    i odmówiłem przelewu.
    Za te 260 zł to ja sie muszę dobrze napracować żeby zarobić,
    a oni i tak swoim dzisiejszym utwierdzili mnie wprzekonaniu że nie są
    jedyni na rynku,
    Ma ktoś pomysł jak uniknąc kosztów niewspółmiernych do zasobności
    owego konta?
    Kierwnictwu oraz pracownikom tego banku dziekuje już za uwagę.

    Krzysztof Kowalczyk
    Ps. Nie chciałbym wypłacać w gotówce bo i tak pewnie sobie 100 PLN
    policzą za wypłatę.

  • 2. Data: 2003-10-14 18:30:06
    Temat: Re: Kredyt Bank w Lublinie
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > Kiedyś załozyłem sobie konto walutowe w banku w tytule.
    > Dzisiaj przy próbie przsłania pieniedzy dowiedziałem się że przelew
    > do banku po drugiej stronie ulicy "musi byc międzynarodowy"

    To nie jest mozliwe. Albo coś pokręciłeś albo obsługiwała Cię najbardziej
    niekompetentna osoba w KB.
    Tensor1

  • 3. Data: 2003-10-14 20:29:23
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

    musiało tak być - www.kredytbank.pl tam masz taryfę prowizji i baba nie
    mogła wziąć więcej niz tam napisane (chyba że akurat nie chciało jej się
    robić takiego przelewu - więc taaaaką kwotą prowizji Cię odstraszyła)
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-10-14 20:36:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MarSzal wrote:
> [...]
    > nie mogła wziąć więcej niz tam napisane (chyba że akurat nie chciało
    > jej się robić takiego przelewu - więc taaaaką kwotą prowizji Cię

    ale przelew walutowy to koszty banku + bodaj 2% - niewqazne, ze to z
    polskiego banku do polskiego banku - traktowany jest jako przelew
    "miedzynarodowy".
    Dlatego lepiej wyplacic kase z konta walutowego (za free) i wplacic na
    drugie konto.

  • 5. Data: 2003-10-14 23:13:40
    Od: "Jaromir" <d...@p...onet.kropka.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]

    masz na myśli przewalutowanie na złotówki i dalej elixirem?
    wiesz nie bardzo mi sie to po obecnych kursach opłaca;/
    a dwa razy przewalutowywac (w drugim banku spowrotem do stanu
    poprzedniego)
    oraz biorąc pod uwagę róznice ceny kupna/sprzedaży na międzybanku
    to moze sie okazać że lepiej zapłacić jak mówi te 260 PLN.

    pozdr
    Krzysztof Kowalczyk

  • 6. Data: 2003-10-14 23:24:31
    Od: "Jaromir" <d...@p...onet.kropka.pl>

    MarSzal wrote:
> [...]

    www.kredytbank.pl
    Strona, której szukasz, mogła zostać usunięta, zmieniono jej nazwę lub
    jest tymczasowo niedostępna.
    to samo mam na www.kredytbank.com.pl/

    możliwe ze jestem dla nich jakimś strategicznym klientem;))
    zobaczę rano na podana wyżej stonkę gdyż teraz nie działa

    dziekuje i pozdrawiam

    Krzysztof Kowalczyk
    ps. przepraszam ale przez pomyłkę poszło ma priv

  • 7. Data: 2003-10-15 05:43:43
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

    podejrzewam że to chwilowe - co jak co ale WWW tego banku to zawsze działało

  • 8. Data: 2003-10-15 14:22:45
    Od: "Jaromir" <d...@p...onet.kropka.pl>

    poszedłem dzisiaj do drugiego okienka
    pani na dzień dobry i na dowidzenia strzeliła usmiech numer 5
    pomogła starannie wypełnić druczek, wpłaciłem 260 PLN
    i po sprawie;)
    Masz rację, widać wcześniej trafiłem do mało kompetentnego pracownika.

    Pozdrawiam
    Krzysztof Kowalczyk

  • 9. Data: 2003-10-15 21:04:23
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > To nie jest mozliwe. Albo coś pokręciłeś albo obsługiwała Cię najbardziej
    > niekompetentna osoba w KB.
    > Tensor1

    to jest możliwe i pani miała rację. widocznie jest bardziej kompetenta od
    kolegi.
    Bank za pol. wypłaty walutowe pobiera koszty i prowizje zgodnie z tabela.
    Widocznie kwota była niemała, skoro wyszła maksymalna stawka.
    W innych bankach też by tak było, domyslam sie ze przelew był realizowany
    via SWIFT. Jak niby inaczej miała przelać te kase ?
    Skoro było to tak blisko (lokalnie), może jednak lepiej było przenieść
    walutę.
    I nie zdziw się, panie Jaromirze, jak bank-odbiorca cos z tej kasy jeszcze
    sobie szarpnie.

    ZN

  • 10. Data: 2003-10-16 12:35:20
    Od: "KK" <K...@p...onet.pl>

    > to jest możliwe i pani miała rację. widocznie jest bardziej
    kompetenta od
    > kolegi.

    Tylko że mogła mnie o tym poinformować na miejscu,
    przy pierwszej wizycie. a nie zepsuty cały dzień, bo cos wyszło nie
    tak,
    bo trzeba pojechać znowu, postać w kolejce za wolnym okienkiem....
    i dla czego w każdej wypowiedzi tej pani była inna cena za usługę?
    Przepraszam, ale jako klient nie lubię gdy traktuje
    się mnie jak niższą formę życia.
    I nie zrozum mnie źle nie życzę sobie na wejście
    uśmiechu nr 5 od wieszaczka za ladą,
    chodzi mi tylko o rzetelną obsługa klienta oraz szybkie załatwienie
    sprawy.
    Ja rozumiem że każdy ma przełożonego, regulaminy,
    siakieś akty kierownictwa wewnętrznego i inne zaśmiecajki,
    ale za coś do jasnej ciasnej bierze pieniądze,
    chyba za odrobinę profesjonalizmu?
    BTW gdybym ja traktował tak petentów,
    to już dawno moja nazwisko przewalało
    by się w kilku wyrokach NSA.

> [...]
    realizowany
    > via SWIFT. Jak niby inaczej miała przelać te kase ?

    Dobre pytanie, jestem tylko klientem, nie znam się na tym.
    Myślałem że ta pani bierze pieniądze za coś więcej
    niż tylko automatyczne wypełnianie druczków

> [...]
    przenieść
    > walutę.
    > I nie zdziw się, panie Jaromirze, jak bank-odbiorca cos z tej kasy

    Wybacz ale nie lubię nosić się z walutą i bilonem po ulicy,
    jestem na to z przyczyn obiektywnych wyczulony.
    A z tym bankiem odbiorcą to masz na myśli oczywiście tylko bank
    docelowy?
    Wiesz chciałbym wiedzieć wcześniej ile mnie to może kosztować.
    O bank docelowy to jestem spokojny,
    tak się składa że też jestem ich wieloletnim klientem
    i jak na razie współpraca jest bezproblemowa.
    Poleciłbym go wszystkim, jednak nie każdego stać tam na konto:/

    pozdrawiam
    Krzysztof K.