  • 31. Data: 2014-09-28 20:56:51
    Temat: Re: Kocioł gazowy z zamknietą komorą spalania
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 września 2014 16:27:24 UTC+2 użytkownik Użytkownik_zyga napisał:

    > To nie chodz glownie o ukrywanie, a o cytowanie przez Ciebie kilogramow
    > tekstu, ktory musze pobrac.
    Kogutka się czepaisz a sam nie przyciełes cyctatów.

    > Miej litosc gdy ktos ciagnie posty przez modem

    1Są jeszcze tacy?
    > lub komorke, przeciez te
    > kilogramy wstawiane przez Ciebie sa dla nich zabojcze.
    Ty tak na poważnie?

  • 32. Data: 2014-09-28 21:03:43
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-09-28 00:29, Grzegorz pisze:

    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > /.../
    > //W silnikach spalinowych stosowany jest pewien myk. Część spalin trafia
    > do powietrza zasysanego przez silnik.
    > //Poprawia to spalanie,
    >
    > Nie poprawia. nie w tym sensie. Chodzi o dopalanie tlenków (CO i NOx)
    >
    > //spaliny są czystsze a silnik przy takim samym zużyciu paliwa ma wyższą
    > moc.
    >
    > Zużycie paliwa jest wyższe. Cały ten pomysł to jak PFC w zasilaczach.
    > Poprawia się cos fi ale wzrasta zużycie prądu.
    Niewiele, ale za to pobór prądu nie jest impulsowy, i o to tu chodzi,
    w sumie pobór mocy jest mniejszy.

    > Silnik dopełniany spalinami zamiast tlenem z powietrza nie może mieć
    > wyższej mocy.
    Ale ma czyściejsze spaliny.

    > Wystarczyłoby zastosować silniki o większej pojemności i uboższą
    > mieszankę
    Bzdura, obecnie już mieszanka jest dość uboga, uboższa się nie zapali.

    >ale akcyzy, podatki, opłaty i takie tam liczone od pojemności
    Tata srata, silnik musi spełniać normy emisji spalin, im nowsze
    spełnia tym producent płaci mniej podatku od emisji.

    > silnika spowodowały tą ekoprotezę.

    > //Niby bzdura a jednak działa bo jest powszechnie stosowane takie
    > rozwiązanie. Ciekawe czy jak by zastosować takie coś w piecu albo kotle
    > ( jak kto woli) czy też by się poprawiło spalanie.
    >
    > Perpetum mobile.
    Spaliny nadal zawierają nie spalone paliwo, dlatego jest katalizator
    który dopala resztki benzyny.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 33. Data: 2014-09-28 21:05:51
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    Kogutka się czepaisz a sam nie przyciełes cyctatów.

    >1Są jeszcze tacy?
    >Ty tak na poważnie?

    No ale przyznasz, ze ciagniecie cytatow od poczatku swiata to jednak
    debilizm?

  • 34. Data: 2014-09-29 19:39:26
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:5427eaba$0$16901$65785112@news.neostrada.pl...

    A po co, jeśli możesz mi wytłumaczyć, ciąg kominowy piecowi z zamkniętą
    komorą potrzebny? I jaki ciąg daje trzydzieści centymetrów poziomej rury
    wyprowadzonej przez ścianę? A z taką rurą te piece spokojnie działają.

    Cug jest robiony wiatrakiem, więc trzydzieści cm czy kilka metrów nie ma
    znaczenia. W instrukcji kotła trzeba sprawdzić jaka może być maksymalna
    wysokość. Mam przeczucie że jakaś jest. U mnie jest koło ośmiu metrów z
    zakrętem i działa bez problemów.
    Wojtek

  • 35. Data: 2014-09-29 23:38:25
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    wowa pisze:

> [...]
    > znaczenia. W instrukcji kotła trzeba sprawdzić jaka może być maksymalna
    > wysokość. Mam przeczucie że jakaś jest. U mnie jest koło ośmiu metrów z

    Ja to wiem. Ty też to wiesz - a pytanie zadałem drobiowemu bo znów
    pieprzy bez sensu.

    --
    Darek

  • 36. Data: 2014-09-30 00:35:37
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 września 2014 23:38:25 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak
    napisał:

    > Ja to wiem. Ty też to wiesz - a pytanie zadałem drobiowemu bo znów
    >
    > pieprzy bez sensu.
    >

    > --
    >
    > Darek

    Kupił GCO-24-00. Google mówiło że to kocioł z otwartą komorą spalania. Wróć do szkoły
    uczyć się czytać ze zrozumieniem.

  • 37. Data: 2014-09-30 09:17:45
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu niedziela, 28 września 2014 16:14:41 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Ustaw sobie czytnik żeby też ukrywał. Dupę tez mam Ci wycierać?

    Cytowany fragment zostawia sie nie po to, zeby go ukrywac, tylko zeby dalo sie
    sprawdzic czego dotyczy dopisany kawalek... Nie kazdemu chce sie czytac caly kilkuset
    postowy watek, zeby zrozumiec kilku wyrazowy komentarz ;)

    WS

  • 38. Data: 2014-09-30 10:18:46
    Temat: Re: Kocioł .... cięcie.
    Od: "Orlikten" <f...@b...pl>

    ps.com...
    napisał:

    > Mam włączoną opcję "ukryj cytowany tekst" i nie wiem o co Ci chodzi.

    1. Nie każdy czytnik ma taką opcję.
    2. Często trzeba cytować tekst, bo z samej opowiedzi nie zawsze wynika o co chodzi.
    3. Po co "obdarzasz" grupę niepotrzebnymi cytatami ?
    4. Wycięcie niepotrzebnych cytatów na etapie redagowania to żaden problem.
    5. Zmuszanie innych do sprawdzania sterty smieci, czy po drodze czegoś nie
    skomentowałeś,
    to jest świństwo. Ty natomiast ryzykujesz, że ktoś nie zauważy twojego komentarza
    w stercie śmieci.

  • 39. Data: 2014-09-30 10:55:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2014 10:18, Orlikten pisze:
> [...]
    skomentowałeś,
    > to jest świństwo. Ty natomiast ryzykujesz, że ktoś nie zauważy twojego

    Drób jest niereformowalnym tępakiem, który robiąc syf chce być "trendi i
    dżezi".

    Zatem próżny trud...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 40. Data: 2014-09-30 11:01:23
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 30 września 2014 10:18:46 UTC+2 użytkownik Orlikten napisał:
> [...]
    skomentowałeś,

    > to jest świństwo. Ty natomiast ryzykujesz, że ktoś nie zauważy twojego

    Lawe rozumie. On ma ZX Spectrum. Dlaczego ja mam zmienić czytnik a nie Ty?