  • 41. Data: 2014-09-30 22:30:39
    Temat: Re: Kocioł .... kogutek śmieci.
    Od: "Orlikten" <f...@b...pl>

    news:57301326-844d-4359-aa65-9c05b3a2ad8d@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 30 września 2014 10:18:46 UTC+2 użytkownik Orlikten napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    napisał:

> [...]
    komentarza w stercie śmieci.

    > Dlaczego ja mam zmienić czytnik a nie Ty?

    Nie pisałem, że masz zmieniać czytnik. Nie sądzę, aby było to potrzebne.
    Pisałem, że nie każdy ma taką opcję w swoim czytniku.
    Być może nie każdy widzi sens, aby używać tej opcji.
    To jest podwątek o śmieciach w twoich postach.
    Ważniejszy tekst jest w punktach 2, 3, 4 i 5. Patrz cytat wyżej.

  • 42. Data: 2014-10-01 00:44:01
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 30 września 2014 22:30:39 UTC+2 użytkownik Orlikten napisał:
> [...]
    >
    > To jest podwątek o śmieciach w twoich postach.
    >
    > Ważniejszy tekst jest w punktach 2, 3, 4 i 5. Patrz cytat wyżej.

    Spadaj na drzewo.