  • 1. Data: 2003-06-02 17:19:11
    Temat: Kod CVV2 na VE do ekonta w mBanku ???
    Od: Marcin Dariusz Ozdzinski <m...@m...elka.pw.edu.pl>

    Witam !!
    Z uwagi na uszkodzenie paska magnetycznego VE do ekonta zamowilem
    duplikat.Jakie bylo moje zdziwienie gdy na pasku do podpisu ujrza
    lem numer w formacie 44xx xxxx xxxx xxxx yyy gdzie yyy wyglada
    na kod CVV2 tak jak na wypuklych kartach.
    Ma ktos pomysl po co mBank to zrobil ???
    Marcin
    P.S. Przetestowalem Merlina niestety ze skutkiem negatywnym :(

  • 2. Data: 2003-06-02 18:28:43
    Temat: Re: Kod CVV2 na VE mBanku i Multi ;)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Marcin Dariusz Ozdzinski" <m...@m...elka.pw.edu.pl> napisał:

    > Ma ktos pomysl po co mBank to zrobil ???

    Nowe debetówki Multi też maja.
    BTW jest obsuwa w Multi i nie będzie od czerwca pozostałych debetówek ;-(

  • 3. Data: 2003-06-02 18:57:25
    Od: "Solos" <s...@o...pl>

    Witek wrote:
    > BTW jest obsuwa w Multi i nie będzie od czerwca pozostałych debetówek

    mozesz powiedziec cos blizej o tej "obsuwie"??? co masz na mysli???

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 4. Data: 2003-06-02 19:21:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > mozesz powiedziec cos blizej o tej "obsuwie"??? co masz na mysli???

    Od czerwca miały być nowe karty debetowe (pozostałe),
    http://www.multibank.pl/oferta/nowe_karty_debetowe.j
    html
    tj: VE/VC aquarius, VC i firmowe, ale jest jakieś opóźnienie. Multilinka mówiła
    coś o wrześniu ;-//

  • 5. Data: 2003-06-02 21:06:17
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Nowe debetówki Multi też maja.
    > BTW jest obsuwa w Multi i nie będzie od czerwca pozostałych debetówek ;-(

    Witek chyba faktycznia ma coś wspólnego z Multim! :)
    Same najświeższe info :)
    MM

  • 6. Data: 2003-06-03 08:04:17
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

> [...]
    html
    > tj: VE/VC aquarius, VC i firmowe, ale jest jakieś opóźnienie. Multilinka

    Wczoraj dostałem nową, takoż moja żona. Widzę już kartew serwisie
    transakcyjnym :)

    Janusz

  • 7. Data: 2003-06-03 12:47:29
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

> [...]

    html
    > tj: VE/VC aquarius, VC i firmowe, ale jest jakieś opóźnienie. Multilinka

    Juz widzialem karte aquarius, nawet sie zdziwilem co to za bank, kolor wpada
    w braz, ale na rewersie byl maly napis Multibank i wszystko stalo sie jasne
    : -)

  • 8. Data: 2003-06-03 13:18:58
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    A gdzie widziales??

  • 9. Data: 2003-06-03 13:26:32
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Marcin I. <m...@b...fm> wrote:

    > Juz widzialem karte aquarius, nawet sie zdziwilem co to za bank, kolor wpada
    > w braz, ale na rewersie byl maly napis Multibank i wszystko stalo sie jasne

    Przecież tak wyglądały też stare Aquariusy (przynajmniej VC, którą mam)
    Skąd wiesz, że to _nowa_ debetówka?

    --
    Przemysław Maciuszko