  • 1. Data: 2003-06-02 18:01:33
    Temat: Tania embosowana karta - ktory bank ?
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Rozliczana raz w Euro najlepiej , mam rachunek studencki w BZWBK i ekonto w
    mbanku.

    Wiem ze BZWBK wydaje chyba VISY Classic na dobrych warunkach, ale mbank
    chyba jeszcze nie
    ma embossa w przystepnej cenie ?

    Jaki inny poleciacie w tym celu ?

  • 2. Data: 2003-06-02 20:22:01
    Temat: Re: Tania embosowana karta - ktory bank ?
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > mbanku.
    >
    > Wiem ze BZWBK wydaje chyba VISY Classic na dobrych warunkach, ale mbank

    sa juz embosowane karty w mBanku.........
    58zl
    rozliczana w EUR
    --
    pozdrawiam