  • Data: 2007-06-01 06:31:52
    Temat: Kontrola nad inwestycją w fundusz.
    Od: "pl.regionalne.gorny-slask" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    WITAM

    Czy istnieje fundusz lub towarzystwo inwestycyjne, które daje lepszą
    kontrolę nad zaiwestowanymi pieniędzmi?
    Chodzi mi oto żebym mógł np. codziennie (do otwarcia giełdy) decydować
    czy daną kwotę fundusz ma inwestować w danym dniu czy też nie.
    Obecnie jestem w funduszu, który ma "bezwładność" kilku dniową. Chcę
    wycofać kasę, bo jest np. jakiś krach albo silna korekta a fundusz
    zwraca pieniądze po dwóch lub trzech dniach.

    POZDRAWIAM !!!

    MP