  • Data: 2007-06-01 06:43:03
    Temat: Re: Kontrola nad inwestycją w fundusz.
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pl.regionalne.gorny-slask napisał(a):
    > WITAM
    >
    > Czy istnieje fundusz lub towarzystwo inwestycyjne, które daje lepszą
    > kontrolę nad zaiwestowanymi pieniędzmi?
    > Chodzi mi oto żebym mógł np. codziennie (do otwarcia giełdy) decydować
    > czy daną kwotę fundusz ma inwestować w danym dniu czy też nie.
    > Obecnie jestem w funduszu, który ma "bezwładność" kilku dniową. Chcę
    > wycofać kasę, bo jest np. jakiś krach albo silna korekta a fundusz
    > zwraca pieniądze po dwóch lub trzech dniach.

    AIG subfudusz akcji pozwala do 6:00 skonwertowac np do pienieznego na
    podstawie wyceny liczonej z dnia poprzedniego.

    Niestety tej wyceny nie znasz w sensie wartosci ale mozesz wycofac sie z
    funduszu akcyjnego po cenach zamkniecia polskiej gieldy znajac
    jednoczesnie stan w USA i Japonii i Chin. Po zleceniu stan jednostek i
    aktualizacja w mbanku odbedzie sie dopiero D+2 wiec na jeden dzien nie
    wskoczysz (chyba ze zostawisz deske)