  • 1. Data: 2002-11-21 23:21:35
    Temat: Maksymalna marża? (PILNE)
    Od: "GroM" <g...@p...onet.pl>

    Czy jest jakieś prawo ograniczające maksymalną marżę na sprzedawany produkt?
    Jeśli tak to gdzie jest to zapisane? Gdzie mogę znaleźć o tym informacje?

    Z góry dziękuję za pomoc
    Jerzy Brzozowski (GroM)

  • 2. Data: 2002-11-22 09:01:48
    Temat: Re: Maksymalna marża? (PILNE)
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "GroM" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    produkt?
    > Jeśli tak to gdzie jest to zapisane? Gdzie mogę znaleźć o tym informacje?

    Obowiazujace w Polsce - NIE.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-11-22 19:34:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Prawo ogólnie obowiązujące w Polsce faktycznie takich ograniczeń nie
    przewiduje, ale zdarza się, że jest to normowane umowami cywilno-prawnymi
    pomiędzy producentem a dystrybutorami.