  • 1. Data: 2004-05-12 14:18:40
    Temat: [MultiBank] Plcowki partnerskie
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów,

    Nie zauważyłem żeby ktoś o tym napisał, a moim zdaniem to ciekawa
    propozycja: http://kariera.multibank.pl/nasze_placowki/zasady/%2
    0

    Może to jest szansa na szybszy rozwój banku,z którego nota bene korzystam i
    póki co jestem zadowolony. Ale ja już kiedyś pisałem, że do tej pory nie
    miałem najmniejszych problemów z żadnym bankiem. O przepraszam, hi, hi,
    miałem z BPH, w którym konto osobiste udało mi się utrzymać jakieś 3
    miesiące. Ale to było jakieś 8 lat temu, podobno teraz jest znacznie
    lepiej.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair