  • 11. Data: 2019-12-11 12:23:23
    Temat: Re: Kwaśniewski, Miller, Cimoszewicz... Ideały demokratycznej Polski. TFUUUUUU
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.12.2019 o 12:18, sracz z UB pisze:

    > Zupełnie nie orientuję się w życiu intymnym mgr Przyłębskiej-Wolfgangowej.

    ubek i nie wie ?:)

  • 12. Data: 2019-12-11 18:49:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.12.2019 o 12:18, Olin pisze:

    > Zupełnie nie orientuję się w życiu intymnym mgr Przyłębskiej-Wolfgangowej.

    Podobno odkrycie towarzyskie naczelnika.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2019-12-11 23:43:05
    Temat: Re: Nadzwyczajna kasta rodem z PRL
    Od: m...@g...com

    https://wpolityce.pl/m/polityka/476995-gersdorf-nie-
    chce-ujawnic-listy-sedziow-z-czasow-prl?fbclid=IwAR1
    CNFKZEM7jvyDcMwj2YgX4GyGRB_S6qU2rVW4ozx8_vk6YVFnjfH0
    wTi0

  • 14. Data: 2019-12-12 11:25:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 11 Dec 2019 18:49:28 +0100, Shrek napisał(a):

    > Podobno odkrycie towarzyskie naczelnika.

    Internety podają, że Duma Żoliborza, kiedy go przyciśnie, odwraca kota
    ogonem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2019-12-13 01:32:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-12, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Internety podają, że Duma Żoliborza, kiedy go przyciśnie, odwraca kota
    > ogonem.

    Nadal ma kota?

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2019-12-13 11:30:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 13 Dec 2019 00:32:19 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Nadal ma kota?

    Słynnego Alika zamordował reżim Tuska, ale Orban Północy się nie zraża i -
    jak podaje słynne z rzetelności TVP Info - jest właścicielem kotki Fiony i
    kocura Czarusia:
    https://www.tvp.info/42603298/jaroslaw-kaczynski-mam
    -dobra-kocice-i-zlego-kota-obrazaja-sie-jak-mnie-dlu
    zej-nie-ma
    czyli w życiu prywatnym wcale nie jest tak konserwatywny.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl