  • 11. Data: 2019-09-18 17:51:30
    Temat: Re: Nowe metody logowania - wrażenia
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    On 17/09/2019 13:35, Slavekk wrote:

    > Nieprawda.
    > Przegapiłeś "Zapisz przeglądarkę jako zaufaną na 90 dni i pomiń ten krok
    > w przyszłości" na drugim ekranie logowania.
    >
    > Sławek

    Hmm, nie widzę (w drugim kroku) ani w kantorze ani w tmub.

    W tmub mam tylko haslo + ponizej ikonke oka i klawiatury. Przeszukujac
    stronę i kod strony nie widzę nigdzie wzmianki "zapisz".

    Najnowszy Firefox na macOS. Safari też nie oferuje dodatkowych opcji.

    w.

  • 12. Data: 2019-09-18 19:53:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W kantorze w TRZECIM kroku (czyli przy wpisywaniu hasła SMS).

  • 13. Data: 2019-09-19 10:09:09
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    "Wojciech Bancer" <w...@g...com> wrote in message
    > No to po kolei:
    >
    > 1) mBank

    u mnie codziennie rano muszę dodawać urządzenie do zaufanych, wtedy mam
    dostęp na cały dzień, kolejny dzień i znów muszę dodawać urządzenie
    (komputer PC) do zaufanych, tylko pod inną nazwą i mam całodzienny dostep,
    i to sie powtarza.....

  • 14. Data: 2019-09-19 11:51:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 19 września 2019 10:09:14 UTC+2 użytkownik mariusz napisał:

> [...]
    > dostęp na cały dzień, kolejny dzień i znów muszę dodawać urządzenie
    > (komputer PC) do zaufanych, tylko pod inną nazwą i mam całodzienny dostep,

    A napisałeś o tym mBąkowi?

  • 15. Data: 2019-09-19 12:38:37
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-09-19, mariusz <m...@i...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > dostęp na cały dzień, kolejny dzień i znów muszę dodawać urządzenie
    > (komputer PC) do zaufanych, tylko pod inną nazwą i mam całodzienny dostep,

    Może masz jakieś ustawienia czyszczące cookie po całym dniu?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 16. Data: 2019-09-19 14:47:14
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-09-19 o 12:38, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2019-09-19, mariusz <m...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Może masz jakieś ustawienia czyszczące cookie po całym dniu?

    Ogólnie głupie jest zapisywać to ustawienie w cookiesach, skoro do banku
    powinno się wchodzić w "oknie prywatnym".
    A tego debila, co wymyślił wymóg wyświetlania powiadomienia o używaniu
    cookiesów za jaja bym powiesił. W oknie prywatnym za każdym razem trzeba
    to klikać, bo nie zapamięta.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2019-09-19 15:40:20
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 19 Sep 2019 14:47:14 +0200, Miroo napisał(a):

    > Ogólnie głupie jest zapisywać to ustawienie w cookiesach, skoro do banku
    > powinno się wchodzić w "oknie prywatnym".

    W jakim konkretnie celu? Jeśli masz wirusa, to jemu raczej wszystko jedno,
    czy używasz trybu prywatnego. Nie chcesz mieć strony banku w historii
    przeglądania?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 18. Data: 2019-09-19 16:00:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 19 września 2019 14:47:23 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

    > A tego debila, co wymyślił wymóg wyświetlania powiadomienia o używaniu
    > cookiesów za jaja bym powiesił. W oknie prywatnym za każdym razem trzeba
    > to klikać, bo nie zapamięta.

    No bo to, że kliknąłeś, jest zapisywane przy pomocy cookiesa. A jak niby inaczej?

  • 19. Data: 2019-09-19 16:00:34
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-09-19, Miroo <b...@b...brak.i.juz> wrote:

    [...]

    > Ogólnie głupie jest zapisywać to ustawienie w cookiesach, skoro do banku
    > powinno się wchodzić w "oknie prywatnym".

    Nie, niespecjalnie.

    > A tego debila, co wymyślił wymóg wyświetlania powiadomienia o używaniu
    > cookiesów za jaja bym powiesił. W oknie prywatnym za każdym razem trzeba
    > to klikać, bo nie zapamięta.

    Zdaje się unijny :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 20. Data: 2019-09-19 16:31:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ogólnie głupie jest zapisywać to ustawienie w cookiesach, skoro do
    >banku powinno się wchodzić w "oknie prywatnym".

    No ale inaczej sie nie da. Albo tryb prywatny, albo cos zapamietuje.
    Trzeba do programistow pisac, zeby zrobili tryb dedykowany - obsluguje
    tylko strony jednego banku, pamieta cookies, ale osobno.
    Tylko co banki na to, one cos lubialy fejsbuka itp ..

    >A tego debila, co wymyślił wymóg wyświetlania powiadomienia o
    >używaniu cookiesów za jaja bym powiesił. W oknie prywatnym za każdym
    >razem trzeba to klikać, bo nie zapamięta.

    A to musisz do swojego europosla pisac.
    Tylko co - maja zapisywac cookie i nie pytac, czy maja nie
    zapamietywac danych, zeby nie musiec ostrzegac ? :-)

    J.