  • 11. Data: 2006-12-24 08:36:18
    Temat: Re: Nowy rok - szczegóły firmy na stronie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Igor* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > To jest jedynie co mi się udało znaleźć

    To źle szukałeś:
    - art. 206 ksh
    - art. 374 ksh
    - art. 35 ustawy o KRS

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2006-12-24 11:02:56
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    > Doszły mnie słuchy, że od nowego roku będzie obowiązek publikowania
    > NIPu, REGONu, kapitału zakładowego itp. na stronie firmy. Czy to prawda?

    Dotyczy spółek prawa handlowego, Dz. Gosp. nie podpada :)

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 13. Data: 2006-12-24 14:59:04
    Od: Wodny <w...@g...pl>

    Olgierd wrote:
    > Osoba przedstawiająca się jako *Igor* stuknęła w klawisze i oto co
    > powstało:

    > To źle szukałeś:
    > - art. 206 ksh
    > - art. 374 ksh
    > - art. 35 ustawy o KRS

    Dziękuję bardzo! Właśnie o to chodziło. Jestem zielony w kwestiach
    prawnych, więc nie wiedziałem jak dotrzeć do odpowiednich przepisów.

    Teraz google znalazł mi np. http://isip.sejm.gov.pl, niestety KSH wydaje
    się być nieuaktualniony, w przeciwieństwie do ustawy o KRS.

    --
    Wodny
    Marcin Szewczyk

  • 14. Data: 2006-12-24 15:02:16
    Od: Wodny <w...@g...pl>

    Piotrek. wrote:

    > Użytkownik "Wodny" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > było o tym w Rzeczpospolitej,
    > [...]

    Dzięki. Spróbuję dotrzeć do odpowiedniego artykułu w archiwum.
    Z dotychczas zdobytymi informacjami dotarłem tu: http://tinyurl.com/sdc87
    (money.pl)

    --
    Wodny
    Marcin Szewczyk

  • 15. Data: 2006-12-24 22:37:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Wodny* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

> [...]
    >
    > Teraz google znalazł mi np. http://isip.sejm.gov.pl, niestety KSH wydaje
    > się być nieuaktualniony, w przeciwieństwie do ustawy o KRS.

    Ustawy o KRS nie zmieniano, takie obowiązki nałożone są od zawsze - i
    dotyczą wszystkich podmiotów, które są wpisywane do KRS. Pozostałe
    przepisy dotyczą odpowiednio sp. z o.o. oraz SA, przy czym OIDP (a
    sprawdzać mi się nie chce) jest jeszcze dodatkowa sprawa w odniesieniu
    do spółek publicznych.

  • 16. Data: 2006-12-25 02:24:47
    Od: Wodny <w...@g...pl>

    Olgierd wrote:
    > Osoba przedstawiająca się jako *Wodny* stuknęła w klawisze i oto co
    > powstało:

    > Ustawy o KRS nie zmieniano [...]

    Chodzi mi o art. 34 ( http://tinyurl.com/y3f6du ). W tym dokumencie jest
    adnotacja o obowiązywaniu od 01.01.2007, a w KSH brak nowości.

    --
    Wodny
    Marcin Szewczyk

  • 17. Data: 2006-12-25 08:57:08
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Art. 206 ksh w odniesieniu do spółki z o.o.: firma, siedziba i adres,
    > sąd rejestrowy i numer KRS, NIP i wysokość kapitału. Co zabawniejsze -
    > uchylenie par. 2 oznacza, że takie dane muszą być w każdym piśmie,
    > nie tylko pierwszym do danego kontrahenta.
    > Obowiązek dotyczy wszelkich pism (także mejli) oraz strony www.

    "Pisma i zamówienia handlowe spółki kierowane do oznaczonej osoby"
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Czyli na stronie www niekoniecznie.

  • 18. Data: 2006-12-25 14:10:17
    Temat: Re: Re: Nowy rok - szczegóły firmy na stronie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Alek* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > "Pisma i zamówienia handlowe spółki kierowane do oznaczonej osoby"
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Czyli na stronie www niekoniecznie.

    Koniecznie. Sprawdź jeszcze raz ale w brzmieniu obowiązującym od 1
    stycznia 2007 r.

  • 19. Data: 2006-12-25 18:45:37
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Koniecznie. Sprawdź jeszcze raz ale w brzmieniu obowiązującym od 1
    > stycznia 2007 r.

    Faktycznie. Pobrałem "aktualny" ksh ze strony Sejmu i myślałem, że zawiera
    wszystkie zmiany :(

  • 20. Data: 2006-12-25 18:51:48
    Temat: Re: Re: Re: Nowy rok - szczegóły firmy na stronie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Alek* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Faktycznie. Pobrałem "aktualny" ksh ze strony Sejmu i myślałem, że
    > zawiera wszystkie zmiany :(

    Na dziś to jest prawidłowy tekst. Zmiany wchodzą w życie za 6 dni ;-)