  • 80. Data: 2020-04-04 21:59:45
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Przed fakegpsem. Jak masz sfakowanego GPSa to nie uruchomisz apki do
    > monitoringu.

    A jak nie ma zasiegu GPS?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 82. Data: 2020-04-04 21:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Bez znaczenia, podobnej sytuacji sam byłem światkiem.
    > Spod domofonu nie zobaczy nawet mojego balkonu, z drogi
    > przed garażami nie zobaczy okien bo mam balkon pod oknami.

    i mowisz ze wtedy nie weszli by na klatke zeby sprawdzic w drzwiach?
    Hmm...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 83. Data: 2020-04-04 22:09:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2020 o 21:59, Budzik pisze:

    > i mowisz ze wtedy nie weszli by na klatke zeby sprawdzic w drzwiach?
    > Hmm...

    W sumie całkiem możliwe że nie. Kulson jak pies. Bez rozkazu nie gryzie.
    Podstawowym zadaniem kulsona jest dżyć emerytury nie kopany przez
    komendanta i obywatela. Jak kulson nie ma wtyznaczonego targetu to na po
    co mu kłopoty?

    --
    Shrek

  • 84. Data: 2020-04-04 22:10:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2020 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A jak nie ma zasiegu GPS?

    Bez znaczenia - sprawdza czy masz zainstalowane konkretne apki
    fałszujące gpsa. Zapewne da się obejść, bo to apka klecona na szybko.

    --
    Shrek

  • 85. Data: 2020-04-04 23:06:56
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ale przerobiony już tak. On nie wykrywa czy używasz, tylko czy masz
    > zainstalowany. I sprawdziłem - to nie jest do udostępniania zdjęć a
    > raczej "zadań"

    nie chce mi się tłumaczyć
    https://www.reddit.com/r/PokemonGoSpoofing/comments/
    a0yclh/spoofing_with_gps_joystick_fake_gps_location/
    nie dasz rady wykryć

  • 86. Data: 2020-04-04 23:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Bez znaczenia - sprawdza czy masz zainstalowane konkretne apki
    > fałszujące gpsa. Zapewne da się obejść, bo to apka klecona na szybko.

    Ale ja nie mowie o fałszowaniu.
    Mowie o braku zasiegu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 87. Data: 2020-04-05 08:27:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2020 o 23:06, n...@o...pl pisze:

    > nie chce mi się tłumaczyć
    > https://www.reddit.com/r/PokemonGoSpoofing/comments/
    a0yclh/spoofing_with_gps_joystick_fake_gps_location/
    > nie dasz rady wykryć

    Tak jak napisałem. Zdziwiłbym się gdyby się nie dało shakować - bo to
    pisane na kolanie - znacznie poważniejsze aplikacje posiadają dziur (w
    zasadzie jak jakaś nie posiada, to znaczy że jest niebezpieczna, bo nikt
    tego nie sprawdza i nie łata).

    Natomiast co do zasady wykrywa zainstalowanego fake gpsa. Root to jednak
    zdecydowana mniejszość "rynku". W większosci wypadków zadziała.

    --
    Shrek

  • 88. Data: 2020-04-05 08:32:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście, zostaniesz więc zakwaterowany w hostelu dla kwarantannowanych - pasuje?

    -----

  • 89. Data: 2020-04-05 08:35:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2020 o 23:59, Budzik pisze:

    > Ale ja nie mowie o fałszowaniu.
    > Mowie o braku zasiegu.

    Zdaje się, że wymagana lokalizacja to 100m od punktu zero - tyle to po
    btsach ogarnia. A jak nie ma zasięgu... to zainstalowałeś i używasz.
    Władza nie ma się do czego przyczepić - po prostu kulsony będą musiały
    dupę ruszyć.

    --
    Shrek

  • 90. Data: 2020-04-05 08:36:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 08:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > Oczywiście, zostaniesz więc zakwaterowany w hostelu dla
    > kwarantannowanych - pasuje?

    Też nie - bez stanu nadzywczajnego konstytucja nie zezwala na takie
    działania.

    --
    Shrek