  • 11. Data: 2020-04-01 23:04:15
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: Kris <k...@g...com>

    >A nawet jak dziś
    >coś tam ktoś bleblał, to mógł >nie znać ustawy.
    >- pokaż cytowany tekst -

    Od dzisiaj też ponoć z żoną nie możesz łazić w odległości mniejszej jak 2 m.
    Tylko idiota by mandat za złamanie tego przyjął. Bo jak proponujący mandat ocenił czy
    spacerowali w odległości mniejszej jak 2 m czy większej?
    Certyfikowane miary że Sobą mają nosić?
    Inny pomysł?

  • 12. Data: 2020-04-01 23:12:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a) :

> [...]
    > Tylko idiota by mandat za złamanie tego przyjął. Bo jak proponujący mandat ocenił
    czy spacerowali w odległości mniejszej jak 2 m czy większej?

    Pal licho tę miarę. Ale jakim trzeba być idiotą, żeby wprowadzić
    taki przepis? W mieszkaniu z rodziną nie da się zachować czasem i 1
    metra. Ba, a z żoną to na ogół śpi się w jednym łóżku. Ale na
    spacerze trzeba zachować 2m odległości. Ten przepis sprawia, że
    "wadza" się tylko ośmiesza, wywołując gromki rechot wprowadzaniem
    takiego prawa.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 13. Data: 2020-04-01 23:26:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Ten przepis sprawia, że
    >"wadza" się tylko ośmiesza,
    > wywołując gromki rechot >wprowadzaniem takiego prawa.

    Córka moja za kilka miesięcy 18 lat kończy. Dzisiaj więc ani nie mogę jej wysłać po
    piwo ani pozwolić iść samej na spacer?
    Z psami niby można wyjść.
    Wychodzimy więc ja, żoną, corka i psy.
    Jak iść?
    Ja z żoną min 2m a córka ze mną czy z żoną?;)

  • 14. Data: 2020-04-01 23:26:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 01 Apr 2020 23:12:57 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Ale na
    > spacerze trzeba zachować 2m odległości. Ten przepis sprawia, że
    > "wadza" się tylko ośmiesza

    Puknijcie się w kiepeły. Zero myślenia. Skąd krawężniki mają wiedzieć
    kto jest małżeństwem a kto ściemnia? Co, mają każdą parę odpytywać? A
    kiedy wszyscy się separują, problem znika. Zależy wam chyba na sprawnej
    kontroli, nie?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2020-04-01 23:33:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.04.2020 o 17:35, Zbynek Ltd. pisze:

    > Osoby w kwarantannie właśnie mają teraz obowiązek zainstalowania
    > specjalnej aplikacji rządowej.
    > https://panoptykon.org/aplikacja-kwarantanna-domowa-
    obowiazkowa-krytyka

    1) Możesz nie udostępnić aplikacji GPS - ale będzie błędami waliła.
    2) Możesz zainstalować aplikację, która będzie symulowała GPS i
    podawała, ze siedzisz (przykładowo) na biegunie północnym.

    Nie chce mi sie dalej wymieniać. To po prostu miało być ułatwienie i
    miałoby sens, gdyby faktycznie Policja wiedziała, kto się
    "samokontroluje", a kto nie. Na dobrą wolę można było to zrobić. Przymus
    jest absolutnie bez sensu.

    --
    Robert Tomasik

  • 16. Data: 2020-04-01 23:56:54
    Od: n...@o...pl

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > kto jest małżeństwem a kto ściemnia? Co, mają każdą parę odpytywać? A
    > kiedy wszyscy się separują, problem znika. Zależy wam chyba na sprawnej

    a skąd wiedzą kto ma więcej niż 18 lat ?
    i nie zależy na szybkiej kontroli :) pogadać sobie chcemy :)
    i tak jak widziałem wszyscy to ignorują

  • 17. Data: 2020-04-01 23:58:59
    Od: n...@o...pl

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Elo
    >
    > Osoby w kwarantannie właśnie mają teraz obowiązek zainstalowania
> [...]

    przecież nie ma zakazu późniejszego odinstalowania :)
    nie ma obowiązku jej uruchamiania
    nie ma obowiązku udostępniania jej połączenia netowego
    nie ma zakazu udostępniania komórki znajomemu jadącemu do suwałk :)
    itp.

  • 18. Data: 2020-04-02 00:25:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.04.2020 o 23:58, n...@o...pl pisze:

    > przecież nie ma zakazu późniejszego odinstalowania :)

    Może się zawiesić zresztą.

    > nie ma obowiązku jej uruchamiania

    No właśnie

    > nie ma obowiązku udostępniania jej połączenia netowego

    albo GPS

    > nie ma zakazu udostępniania komórki znajomemu jadącemu do suwałk :)

    To akurat o tyle bez sensu, że przyjadą na kontrolę do Ciebie do domu, a
    nie będą po Suwałkach jeździć./

    > itp.

    Przede wszystkim można wyłączyć komórkę i tyle.

    --
    Robert Tomasik

  • 19. Data: 2020-04-02 00:36:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2020 o 23:04, Kris pisze:

    > Od dzisiaj też ponoć z żoną nie możesz łazić w odległości mniejszej jak 2 m.
    > Tylko idiota by mandat za złamanie tego przyjął.

    Dlatego zrobili to w formie nie mandatu tylko decyzji administracyjnej.
    Niech teraz kutasy co twierdziły, że pis jest fajny bo ma w dupie prawo
    i jebie lekarzy, bogatych (czyli złodziei), wykształciuchów itp żrą gruz.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2020-04-02 00:38:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > 1) Możesz nie udostępnić aplikacji GPS - ale będzie błędami waliła.
    > 2) Możesz zainstalować aplikację, która będzie symulowała GPS i
    > podawała, ze siedzisz (przykładowo) na biegunie północnym.

    Możesz, ale wtedy nie zainstaluujesz apki. A masz obowiązek...

    --
    Shrek