  • 1. Data: 2015-01-09 17:31:55
    Temat: Od kiedy to od bombardowań pozycji ISIS spada cena ropy ?.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Panowie i Panie, od kiedy to od bombardowań pozycji ISIS spada cena ropy ?.

    Mariusz Max Kolonko "Mówi jak jest" - Ceny ropy
    http://tiny.pl/qzm62

    "Tak długo jak bombardować będą pozycje kalifatu tak długo będziecie mieli niskie
    ceny ropy naftowej".
    Wydawało by się że zawsze było odwrotnie, i od bombardowań raczej cena ropy
    wzrastała....

    Endriu

  • 2. Data: 2015-01-09 18:34:39
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > "Tak długo jak bombardować będą pozycje kalifatu tak długo będziecie mieli
    > niskie ceny ropy naftowej". Wydawało by się że zawsze było odwrotnie, i od
    > bombardowań raczej cena ropy wzrastała....

    Pan Mariusz Max Kolonko nie rozumie co to jest cena, nie wie jak powstaje i
    dlatego opowiada głupoty. Być może jest jakaś korelacja między tymi
    zdarzeniami ale połączenia przyczynowo-skutkowego nie ma.

  • 3. Data: 2015-02-05 20:41:45
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Pan Mariusz Max Kolonko nie rozumie co to jest cena, nie wie jak powstaje
    > dlatego opowiada głupoty. Być może jest jakaś korelacja między tymi
    > zdarzeniami ale połączenia przyczynowo-skutkowego nie ma.

    Tak jak myślałem. To nie od bombardowań pozycji ISIS spadają ceny ropy.....

    Ceny gazu szorują po dnie
    http://independenttrader.pl/318,ceny_gazu_szoruja_po
    _dnie.html

    "[...] W tym równaniu wielką niewiadomą jest jednak ISIS sprzedający ropę
    poniżej cen rynkowych. Mając wsparcie militarne USA mogą utrzymać się u
    władzy dłużej, niż nam się wydaje i skutecznie zaniżać ceny ropy na
    globalnych rynkach.[...]".

    Endriu

  • 4. Data: 2015-07-12 15:27:38
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > poniżej cen rynkowych. Mając wsparcie militarne USA mogą utrzymać się u
    > władzy dłużej, niż nam się wydaje i skutecznie zaniżać ceny ropy na

    Kiedyś "popełniłem" taki post na forum navigator.biz:

    http://forex-nawigator.biz/forum/z-nedzy-do-pieniedz
    y-t19848-5490.html#p731542

    ... w odniesieniu do felietonu Kolonki, a parę miesięcy później moje przypuszczenia
    potwierdził sam "najważniejszy"....

    Obama przyznał publicznie, że to USA szkoli żołnierzy Państwa Islamskiego
    https://www.youtube.com/watch?v=NcL3GRbou4k&feature=
    em-uploademail

    Endriu