  • 1. Data: 2015-01-11 11:12:44
    Temat: Ile kasiary musiał mieć kartel na powalenie rubla na kolana ?.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Totus skoro śledzisz giełę tyle lat, to odpowiedz na pytanie, ile szmalu wydał kartel
    na sprowadznie rubla na kolana ?.

    Wojny finansowe
    http://independenttrader.pl/304,wojny_finansowe.html

    "[...] Biorąc pod uwagę dobrą kondycję rosyjskiej gospodarki, przynajmniej w
    porównaniu do Europy, możemy dostrzec, jak łatwo jest zniszczyć walutę danego kraju.
    Jest to o tyle istotne, że każdy kraj stający na drodze kartelu, czy USA może paść
    ofiarą podobnego ataku i zawczasu warto zdawać sobie sprawę z jego ewentualnych
    konsekwencji.[...]

    [...] Zastanawiając się nad ewentualnymi konsekwencjami ataku finansowego lub po
    prostu ucieczki inwestorów od złotówki warto odnieść się od konsekwencji wynikających
    z kilku spraw:

    http://independenttrader.pl/fotos/Rosja_:_Polska.png
    [...]"

    Endriu

  • 2. Data: 2015-01-11 16:14:07
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Totus skoro śledzisz giełę tyle lat, to odpowiedz na pytanie, ile szmalu
    > wydał kartel na sprowadznie rubla na kolana ?.

    Rubel został powalony na kolana przez rząd Rosji za pomocą drukowania
    papierowych rubli.
    Żeby ruble sprzedawać za dolary czy euro to trzeba je najpierw mieć. czyli
    trzeba było je najpierw kupić za dolary czy euro lub zaprzedać coś Rosjanom
    za ruble. Był jakiś okres w notowaniach pary dolar/rubel lub euro/rubel lub
    ceny w na rynku rosyjskim, w którym rubel by się jakoś gwałtownie umacniał?
    Nie było, bo był cały czas drukowany. Teraz tylko posiadacze wydrukowanych
    rubli się ich pozbywają.
    Zamiast słuchać pierdół zainteresuj się procesem powstawania ceny
    czegokolwiek np ceną dolara w rublach i przemyśl sobie dokładnie definicję
    ceny. Bądź pewien, że wiesz co to jest cena.

  • 3. Data: 2015-01-12 15:05:03
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Zamiast słuchać pierdół zainteresuj się procesem powstawania ceny
    > czegokolwiek np ceną dolara w rublach i przemyśl sobie dokładnie definicję
    > ceny. Bądź pewien, że wiesz co to jest cena.

    totus (z małej litery). Czy ty zawsze będziesz pierdzielił farmazony ?. Nie możesz
    nigdy konkretnie odpowiedzieć ?.

    Rosja wydała 95 mld USD na obronę rubla
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rosja-wydala-95-mld-
    USD-na-obrone-rubla-3268617.html

    Endriu

  • 4. Data: 2015-01-12 17:41:47
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Rosja wydała 95 mld USD na obronę rubla
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rosja-wydala-95-mld-
    USD-na-obrone-rubla-3268617.html

    Właśnie powtarzasz jakieś głupoty. Skąd bankier.pl o tym wie, że Rosja
    wydała 95 mld, a nie 105 mld czy 83,5 mld czy wcale nic nie wydała? Skąd o
    tym wie? Kto to jest Rosja? czy Wania i Sasza z podmoskiewskiej wsi to też
    Rosja? Oni zdecydowali wydać jakieś mld $$. Mieli tyle?
    Wszystkie ruble jakie są na Świecie biorą się z drukarni rządu rosyjskiego
    na skutek jego decyzji politycznych. Te ruble, które ostatnio zamieniano na
    dolary i euro też się stamtąd wzięły.
    Może zacznij samodzielnie myśleć. Powtarzanie czyichś z palca ssanych
    rewelacji do niczego dobrego nie prowadzi.
    Skup się na definicji ceny i procesie jej tworzenia. Jak to będziesz
    wiedział, rzucenie rubla na kolana przestanie być dla Ciebie tajemnicą.
    Będziesz wiedział jaki kartel rzucił rubla na kolana i ile musiał mieć.

  • 5. Data: 2015-01-13 10:42:17
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Właśnie powtarzasz jakieś głupoty. Skąd bankier.pl o tym wie, że Rosja
    > wydała 95 mld, a nie 105 mld czy 83,5 mld czy wcale nic nie wydała? Skąd o
    > tym wie?

    Że akurat 95 mld to tak do końca nie wiem. Ale Admiral Markets podaje, że od
    8.11.2009 (ostatni konkretniejszy dołek) wystąpiło 14,5 mln ticków, tak że trzeba by
    to było jakoś przeliczyć na dolce.

    Niemniej nie ufałbym temu volumenowi w AM. Notowania wszystkich tickerów mają dziwne
    schody na wykresach weekly....

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54abace2f783dbc5
    .html

    Endriu

  • 6. Data: 2015-01-13 10:50:39
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    >Niemniej nie ufałbym temu volumenowi w AM. Notowania wszystkich tickerów mają dziwne
    schody na wykresach weekly....

    >http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54abace2f783dbc
    5.html

    A tak na marginesie, to fajne miejsce na edku do zagrani apod fibo:

    http://images69.fotosik.pl/518/7da363f336d27c98.jpg

    Endriu

  • 7. Data: 2015-01-13 10:56:55
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    >A tak na marginesie, to fajne miejsce na edku do zagrani apod fibo:
    >http://images69.fotosik.pl/518/7da363f336d27c98.jpg

    Sorka, źle mi się narysowało:
    http://images69.fotosik.pl/518/4506587500d76396.jpg

    Endriu