  • 1. Data: 2004-12-16 11:17:23
    Temat: PLAGIAT TEKSTÓWNA WWW I FOLDERKÓW REKLAMOWYCH!?!!
    Od: "matii" <m...@v...pl>

    Prosze o pomoc. Inna firma skopiowała na swoją www opisy sprzedawanego przez nas
    oprogramowania (naszego autortwa!!!). Co robic? Gdzie to zgosić? Jak im
    udowodnić plagiat????

  • 2. Data: 2004-12-16 11:20:59
    Od: "matii" <m...@v...pl>

    dodam że skopiowane opisy pochodzą z naszej www i naszego folderka reklamowego.

  • 3. Data: 2004-12-16 12:26:54
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Tako Rzecze matii:
    > : dodam że skopiowane opisy pochodzą z naszej www i naszego folderka
    > :

    a po co się tak gorączkować.. sugeruje najpierw poprosić tę firmę bądź o
    usunięcie opisów, bądź o dodanie podpisu z linkiem na waszą stronę. :)

    --
    GG: 4750296...TLEN: ravsite... WWW: http://kropeczek.tk
    PRP: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=521

  • 4. Data: 2004-12-16 14:42:49
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > a po co się tak gorączkować.. sugeruje najpierw poprosić tę firmę bądź o
    > usunięcie opisów, bądź o dodanie podpisu z linkiem na waszą stronę. :)

    Wyslalem kolege tutaj, bo z tego co zrozumialem to...

    Firma AAA uzywa na swojej stronie www przy opisie swojego produktu XXX,
    tresci przygotowanych przez firme BBB, reklamujacych produkt firmy BBB
    - ZZZ.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2004-12-16 14:56:15
    Od: "matii" <m...@v...pl>

    dokładnie tak:(

  • 6. Data: 2004-12-16 15:23:38
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    RAV <r...@o...pl> wypocił(a):
    > Tako Rzecze matii:
    > a po co się tak gorączkować.. sugeruje najpierw poprosić tę firmę bądź o
    > usunięcie opisów, bądź o dodanie podpisu z linkiem na waszą stronę. :)

    gdy ktos ci cos ukradnie (np. samochod) proponuje wystosowac do niego pismo
    z uprzejma prosba o zwrot a nie od razu zawracanie d... bardzo zapracowanym
    panom policjantom. :)

    pozdrawiam
    nome

  • 7. Data: 2004-12-16 15:53:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "matii" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    Podstawowe pytanie, to pytanie czy czasem nie było im tego wolno zrobić.
    Może mają zamiar kupować od Was i sprzedawać dalej. No to nie ma się co
    dziwić w sumie, że opis rzeczonego programu jest taki sam. Jakby był inny,
    to by był powód do zmartwienia. Tak wiec w tym wypadku w mojej ocenie nie ma
    naruszenia prawa, chyba, że się okaże, że uczynili to w innym celu. Ale
    trzeba by było udowodnić.

    Inna sprawa, to strona graficzna. Bo ta z opisem produktu się nie wiąże i
    oczywiście podlega ochronie. Ale piszesz jedynie o opisie produktu.

  • 8. Data: 2004-12-18 11:53:57
    Od: "Romek" <r...@p...wp.pl>

    Witam,
    W omawinej sytuacji mogło dojśc do naruszenia majatkowych i osobistych praw
    autrskich do przedmiotowego tekstu opisu.
    Nie mozna również wykluczyć ze doszło do popełninia czynu nieuczciwej
    konkurencji. Konkretna ocena prawna możliwa jest dopiero po dokładnej
    analizie wszystkich okoliczności sprawy. W kazdym razie proponuje napisac
    pismo do osoby, która skopiowała tekst z wezwaniem do zaniechania naruszeń i
    natychmiostowaego usunięcia tekstu.
    Nie musisz nigdzie zgłaszać faktu naruszenia. Ochrona autrskoprawna nie jest
    uzalezniona od spełninia jakichkolwiek formalności zgłoszen itp.
    Inna sprawa, czy nie lepiej sie po prostu dagadac z ta firrmą, może
    umieszcza link do was czy cos podbnego.No chyba, ze jestescie
    konkurentami...
    Pozdrawiam
    Romek Bieda
    www.prawnik.net.pl

  • 9. Data: 2004-12-18 13:13:46
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    > : gdy ktos ci cos ukradnie (np. samochod) proponuje wystosowac do niego

    jeżeli wiesz kto cie okradł to nie jest to głupi powód

  • 10. Data: 2004-12-18 13:15:58
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Tako Rzecze Romek:
    > : W kazdym razie proponuje