PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dorywcza.

  • 1. Data: 2006-07-20 12:07:59
    Temat: Praca dorywcza.
    Od: e...@i...pl

    Jesli masz wolny czas, chcesz zarobic i szukasz dorywczej pracy ta
    oferta jest wlasnie dla Ciebie!
    Potrzebujemy mlodych i pomyslowych ludzi chetnych do wspólpracy.
    Jestesmy firma zajmujaca sie e-marketingiem i proponujemy prace
    na dogodnych warunkach.
    Wymagania:
    - dostep do Internetu
    - sumiennosc i systematycznosc w wykonywaniu zadan
    - znajomosc pakietu Office
    - dodatkowym atutem bedzie znajomosc j. angielskiego

    Wynagrodzenie : umowa o dzielo

    Miejsce pracy: zdalna

    www.partneris.pl

    CV prosimy wysylac na adres: a.komuda@_usunto_partneris.pl

    Jedynie e-maile wraz z CV beda rozpatrywane.

  • 2. Data: 2006-07-20 14:45:18
    Temat: Re: Praca dorywcza.
    Od: "Yapka" <n...@b...pl>

    sam sie rozpatruj

    a...@p...pl

  • 3. Data: 2006-07-20 16:29:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:1153397278.985718.190880@i42g2000cwa.googlegrou
    ps.com
    e...@i...pl <e...@i...pl> pisze:

    Coraz glupsze to frajerstwo...

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2006-07-20 18:48:12
    Od: e...@i...pl

    Jak nie chcecie pracy to nie..nikt nie będzie nikogo na siłe
    zatrudniał. Przykre jest tylko to że niby takie bezrobocie a jak
    potrzeba pracownika to jakoś lepiej zbluzgać niż wziąć się do
    roboty.

    Pozdrawiam Paweł.

  • 5. Data: 2006-07-20 19:26:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1153421292.215345.323830@s13g2000cwa.googlegrou
    ps.com
    e...@i...pl <e...@i...pl> pisze:

    > Jak nie chcecie pracy to nie..nikt nie będzie nikogo na siłe
    > zatrudniał.
    To oczywiste. ale wy nie chcecie nikogo zatrudnić, wy szukacie
    współpracownika. Placzesz sie w zeznaniach.

    > Przykre jest tylko to że niby takie bezrobocie
    Dla kogo przykre? Widocznie mają lepsze, poważniejsze oferty. Musicie sie
    bardziej postarać, jesteście kiepscy w marketingu samych siebie, a
    zajmujecie się marketingiem?

    > a jak
    > potrzeba pracownika to jakoś lepiej zbluzgać niż wziąć się do
    > roboty.
    Pracownika? Przecież oferujecie umowę o dzieło, a nie o pracę. Nie ma więc
    mowy o pracowniku.

    > Potrzebujemy mlodych i pomyslowych ludzi chetnych do wspólpracy.
    Co to znaczy "młodych"? Do 20, do 30? Zresztą w e-marketingu (przecież
    wiadomo co to jest) kryterium wieku? Czy to agencja towarzyska?

    > Jestesmy firma zajmujaca sie e-marketingiem i proponujemy prace
    > na dogodnych warunkach.
    Na jakich? Gdzie konkrety?

    > - znajomosc pakietu Office
    W jakim zakresie? Programowanie makr VBA w Accessie? Czy wystarczy wiedzieć
    co wchodzi w skład pakietu?

    Słowem - dziecinada, nikt rozsądny nie potraktuje was poważnie.

    Jotte

  • 6. Data: 2006-07-20 19:41:26
    Od: e...@i...pl

    Dziękuję za rzeczowe wyjaśnienia. Nie będę wchodził w spory bo
    nie mam na to czasu.
    Chętnych zapraszam do wysyłania CV.

    Pozdrawiam Paweł.

  • 7. Data: 2006-07-20 20:02:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1153424486.435677.52790@m73g2000cwd.googlegroup
    s.com
    e...@i...pl <e...@i...pl> pisze:

    > Dziękuję za rzeczowe wyjaśnienia.
    Proszę bardzo.

    > Nie będę wchodził w spory bo
    > nie mam na to czasu.
    Ja też nie za wiele, ale znalazłem dla ciebie tych parę chwil.

    > Chętnych zapraszam do wysyłania CV.
    Nic się nie uczysz... twoja sprawa...
    Naucz się chociaż czytnika używać, odpowiada się pod cyctatem.
    E-marketingowcy...

    Jotte