  • 1. Data: 2014-11-28 22:41:30
    Temat: Prawo spółdzielcze
    Od: "jotemon" <j...@u...pl>

    Problem dotyczy podłączenia bloku spółdzielczego do miejskiej sieci
    ciepłowniczej, żeby wyeliminować gazowe piecyki łazienkowe i zastąpić je
    ciepłą wodą z sieci. Oczywiście w takiej sytuacji jedni chcę a inni nie.
    Spółdzielnia dąży do tego żeby było, albo wszyscy albo nikt. Jeżeli wszyscy,
    to projekt nowej instalacji jest prostszy i koszt jednostkowy na mieszkanie
    niższy. Większość chce podłączenia do sieci i co wtedy z tymi którzy
    protestują? Czy spółdzielnia może wymusić na nich podłączenie do sieci
    ciepłowniczej - na jakiej podstawie prawnej? Czy - w sytuacji gdy warunki
    techniczne na to pozwalają - protestujący mogą żądać od spóldzielni
    przygotowania takiego projektu nowej instalacji aby podłączenie dotyczyło
    tylko zainteresowanych - na jakiej podstawie prawnej? Instalacja będzie
    droższa, ale będzie dotyczyła tylko zainteresowanych.

    jotemon

  • 2. Data: 2014-11-29 01:36:24
    Temat: Re: Prawo spółdzielcze
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    To pewnie zależy od tego, jakie są mieszkania w tym bloku:
    lokatorskie, spółdzielcze, czy spółdzielcze własnościowe.
    Jeśli ktoś ma własnościowe, to może się sprzeciwić.
    Jeśli nikt nie ma takiego mieszkania, to wydaje się,
    że wystarczającym jest przegłosowanie na wolnym zgromadzeniu .

  • 3. Data: 2014-11-29 07:06:35
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Hehe to ciekawostka co za debile chca ciepla z sieci. Takie rozwiazanie
    jest 100 procent drozsze niz indywidualne .

  • 4. Data: 2014-11-30 18:50:03
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Hehe to ciekawostka co za debile chca ciepla z sieci. Takie rozwiazanie
    > jest 100 procent drozsze niz indywidualne .

    I na 100% bezpieczniejsze.
    A ogżewanie gazem może i jest tańsze, ale na bardzo niedługo,
    i na pewno nie dłużej niż do wybuhu wojny.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)