  • 11. Data: 2015-03-23 12:46:19
    Temat: Re: Przemyślenia
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 marca 2015 12:42:27 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja chodzilem po plytkach jak partacz kleil chyba po ok. 3-4 godzinach.
    > Klej pod plytka byl jeszcze elastyczny i plytka kiedy sie na nia stanelo
    > to sie lekko uginala, ale przesunac jej sie nie dalo. "Dobic" odstajacy
    > rog tez nie.

    Heheh ;) Trzeba bylo odkleic, lekko zebrac 3mm warstwe kleju (skrobiac
    szpachelka) i cienka paca nalozyc kleju na plytke i przykleic jak trzeba :)

    Plytke da sie bez zadnego problemu odspoic bez jej uszkadzania nawet po
    24-48h od przyklejenia jak to zwykly klej cementowy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2015-03-23 12:52:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-03-23 o 12:46, Adam Sz. pisze:

> [...]
    >
    > Plytke da sie bez zadnego problemu odspoic bez jej uszkadzania nawet po
    > 24-48h od przyklejenia jak to zwykly klej cementowy :)

    Owszem, ale nie po to placilem zebym sam poprawial. :-)

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2015-03-23 13:00:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 marca 2015 12:52:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Owszem, ale nie po to placilem zebym sam poprawial. :-)

    No kwestia tego czy gosc poprawil. Bo jak nie to jednak wolalbym poprawic sam
    niz potykac sie do konca zycia o kafelke ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2015-03-23 13:12:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-03-23 o 13:00, Adam Sz. pisze:

    > No kwestia tego czy gosc poprawil. Bo jak nie to jednak wolalbym poprawic sam
    > niz potykac sie do konca zycia o kafelke ;)

    Nie poprawil. Prawde mowiac jak wzia zaliczke to go wiecej nie
    widzialem. Zostawil jeszcze graty zeby bylo smieszniej. Poprawial ktos
    inny. Plytek do zerwania po dwoch tygodniach bylo kilkanascie, ale ten
    sie postaral.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2015-03-25 07:39:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.03.2015 o 09:53, EiNStEiN pisze:
    > Witam
    > Od czasu do czasu oglądam na antenie jednej ze stacji telewizyjnej
    > program, gdzie odnawiają stare domy pomagając rodzinom. Nie będę
    > reklamował tegoż oto programu dlatego nie podaję nazwy. Tak się
    > zastanawiam jak jest możliwe w tak krótkim czasie przeprowadzenie
    > generalnego w sumie remontu.

    100% reżyserowany spektakl teatralny, tyle że zamiast absolwentów szkłó
    artystycznych mamy murarzy. Wszystkie kłótnie - reżyserowane. Te miny
    zdziwienia, zaskoczenia, uniesienia... w oczach kilku kamer i
    reflektorach bijących w twarz....
    ToMasz

  • 16. Data: 2015-04-11 14:13:01
    Od: " 666" <...@...6>

    W Stanach (Adwentyści Dnia Siódmego?) budują cały dom w weekend - oczywiście z
    drewna, ale jednak.

    -----

  • 17. Data: 2015-04-11 21:12:14
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-11 o 14:13, 666 pisze:
    > W Stanach (Adwentyści Dnia Siódmego?) budują cały dom w weekend - oczywiście z
    drewna, ale jednak.
    Ale mówisz, że "pod klucz", z kafelkami, armaturą, meblami i bibelotami
    z Ikei?

    Maciek

  • 18. Data: 2015-04-12 10:46:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-04-11 o 21:12, Maciek pisze:
    > Ale mówisz, że "pod klucz", z kafelkami, armaturą, meblami i bibelotami
    > z Ikei?

    Bez bibelotów - 2h52m
    https://www.youtube.com/watch?v=I2HqW-AAb20

    Z - 3h26m
    https://www.youtube.com/watch?v=O0ph0rA-A9U

    --
    Pete

  • 19. Data: 2015-04-12 11:33:12
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-12 o 10:46, Pete pisze:

    > Bez bibelotów - 2h52m
    > https://www.youtube.com/watch?v=I2HqW-AAb20
    >
    > Z - 3h26m
    > https://www.youtube.com/watch?v=O0ph0rA-A9U

    Szkoda, żę jakość tych filmów jest tak tragiczna. I czemu przez 10 lat
    rekord nie został pobity? Czyżby podniesiono standardy budowania?

    --
    MN