    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: 5x 10 lat za gwalt
    Date: Thu, 23 May 2019 08:12:43 GMT

    On 2019-05-23, ń <...@...n> wrote:
    > Taryfiarz czyli w teorii "profesjonalista" w swoim zawodzie, który świadomie
    przekracza prędkość jest lepszy czy gorszy od
    > taryfiarza, który chla?
    > -----

    Jak dla mnie w takich okolicznościach to jeden pies. Nie mozna zakładać
    jadąc 120 po mieście w nocy, na śliskiej nawierzchni, że się wyhamuje. W
    noc sylwestrowa nie można również zakładać, że ulice będą sterylnie
    puste. Nb. podwyzszyli mu z 2ch do 4 lat parę dni temu.

    http://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723,24792303,zabi
    l-na-pasach-dwie-osoby-sad-zaostrza-wyrok-na-taksowk
    arza.html
    "Pieszych staranowała taksówka mercedes, pędząca 119 km na godz. przy
    ograniczeniu do 70 km na godz. Wina kierowcy nie budziła wątpliwości.
    Potwierdził ją też biegły, chociaż ocenił, że piesi nieostrożnym
    zachowaniem na zebrze przyczynili się do tragedii."

    Oglądałem ten film i ni cholery nie mogę zrozumiec, gdzie się
    przyczynili i jakie to było nieostrożne zachowanie.

    --
    Marcin