  • Data: 2014-08-27 15:17:42
    Temat: Re: Co zamiast mieszadła do gipsu
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-27 15:02, ader pisze:
    > Mam zamiar zagipsować małą dziurkę ok 3 cm głębokosci i ok 10 cm
    > szerokosci. Kupiłem Knaufa i tam pisze żebym wymieszał mieszadłem, ale
    > niestety takiego czegos nie posiadam. czym to wymieszac? Nie bedzie tego
    > duzo bo ok 2 litry(razem z woda)

    A jak chcesz upchać 2 litry gipsu do dziurki o wymiarach 10cm szer. x
    3cm gł.?
    Przecież tyle tego nie potrzeba.
    Ja ostatnio miałem małą dziurkę (no mniejszą niż Ty, ale Ty też masz
    niewielką) i wziąłem raptem dwie łyżki gipsu i rozmieszałem patykiem w
    pudełku po jogurcie ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/