    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dostałem nową kartę
    Date: Thu, 25 Apr 2024 08:44:42 +0200

    On Wed, 24 Apr 2024 21:48:01 +0200, Dawid Andrzej Rutkowski wrote:

    > "W głowie wprawdzie nietęgawo, ale wszystko ma po łojcu".
    > Przykład w sam raz na ścianę wschodnią niezarabiającą średniej krajowej,
    > zdecydowanie zasłużenie.

    No ale patrząc na prowizje bankowe ... na Czechy mam osobny portfel z
    koronami.

    > Brał korony czeskie? Czy euro kupione (i przepłacone) w kantorze na
    > bazarku?

    We wrocku mam jeden znakomity kantor. Spread na euro minimalny.
    No ale w Czechach są korony.

    > Z drugiej strony jeśli tak mundry z kartami jak tatuś, to może i dobrze
    > zrobił, bo z pierwszą lepszą kartą przepłaciłby jeszcze bardziej.
    >
    > Ale np. z kartą z żubra/pekao, którą każdy praktycznie może mieć
    > za darmo (a nawet można dostać dwie stówy prawie za nic), już by nie
    > przepłacił.
    > I to bez konieczności np. kupowania na zapas euro.

    A co to dokładnie za karta i opcja?

    > Zaś co do kart - citek daje teraz 900zł.
    > To co, dasz się namówić?
    > Mogę cię polecić, dostanę trzy stówki za nic ;P

    Citek daje tez promocję na drugą KK.
    Czego nie bardzo rozumiem ... plan muszą wyrobić, czy co?

    J.