  • Data: 2016-08-23 10:51:33
    Temat: Re: Dzikie wino, ratunku!
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > Nie strasz mnie - ja mam trzy rokitniki, z których jeden już wypuścił
    > rozłogi w szutrowehj drodze dojazdowej do domu, OMG.

    Myślę że nie planujesz kosić szutrowej drogi ale z pewnością rozjedziesz go
    kołami samochodu lub dwa razy do roku powyrywasz z drogi. Co wyrośnie obok
    drogi to tylko frajda. Ja przycinam te pożyteczne samosiejki tak aby
    wyglądały jak ja chcę i mam coraz więcej pięknej zieleni.
    Widzę że zieleń u Siebie utrzymujesz w stanie w miarę naturalnym (nie w
    kancik) więc takie dodatkowe rokitniki tylko wzbogacą Ci Twój ogród.