  • Data: 2015-07-06 11:15:13
    Temat: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości

    >Informacje (niepewne), które obiły mi się o oczy/uszy w ostatnich
    >dniach.
    >Z wp.pl:
    >Podobno urzędnicy mają miesięczny dodatek do płacy rzędu 1000pln "za
    >mycie rąk".

    No wiesz, nie wazne za co, istotne ze zarabiaja ... za duzo.

    >Inny dodatek rzędu 600pln "za punktualne przychodzenie do pracy".

    No coz, podobna premie/brak premii mozna chyba i u nas spotkach.

    >Podobno pracują 10 miesięcy a dostają 14 pensji.

    "czternastka" jest znana i u nas ...

    >Podobno współczynnik urzędnicy/reszta pracujących jest rekordowy.

    No coz, skads sie te dlugi wziely.
    Z drugiej strony - i u nas tych urzednikow coraz wiecej.
    Jak wsrod mlodziezy wysokie bezrobocie, ale ma sie rodzine w urzedzie

    >Nie byłem w Grecji, ale podobno ci co byli to wiedzą, że prawie ze
    >wszystkich domów sterczą jakieś pręty zbrojeniowe bo dopóki nie
    >wykończony nie płaci się podatku.

    Mozliwe. U nas nie jest podobnie ? Tylko u nas nie ma wtedy pozwolenia
    na zamieszkanie ...

    >Mnie to się nie podoba, że zamiast doprowadzić do upadku kilka lat
    >temu to Unia dała sobie czas, aby zadłużenie względem banków
    >przerobić na zadłużenie względem funduszy na które ja się też
    >zrzucam. Ciekawe kto i ile im za to zapłacił.

    No coz, jakby tak padly banki ... ciekawe co bys powiedzial ... a czas
    przypominam byl kryzysowy.

    J.