eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej › Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin1!goblin.st
    u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ma6mfj$pgv$1@speranza.aioe.org>
    In-Reply-To: <ma6mfj$pgv$1@speranza.aioe.org>
    Subject: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
    Date: Tue, 27 Jan 2015 10:33:41 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 20
    Message-ID: <54c75bfe$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.4.53
    X-Trace: 1422351358 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2154 83.6.4.53:54314
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:609940
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "janek z pola" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:ma6mfj$pgv$1@speranza.aioe.org...

    > Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
    > podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
    > wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
    > podpisała.

    Ty chcesz się kopać z koniem, czy korzystać z tej ich bankowości
    internetowej? Bo jak chcesz korzystać, to zaakceptuj i tyle. Oczywiście
    trochę kuriozalne jest, by klient akceptował umowę dwa razy, raz przez net,
    a drugi raz osobiście przychodząc do banku. Jak rozumiem do któregoś z tych
    kanałów Bank nie ma zaufania, a to w tej sytuacji jest silnie niepokojące.
    Bo albo podejrzewają swojego pracownika, że źle sprawdził tożsamość
    składajacego podpis lub wręcz ów podpis sfałszował. Albo przyznają sie, że
    sposób weryfikacji klienta w ichniejszej bankowości internetowej jest
    wątpliwy. Zapytałbym o to bank, bo jeśli to ten drugi przypadek, to
    zalecałbym daleko posuniętą ostrożność przy korzystaniu z niego, skoro
    nawet sam Bank nie wierzy w skuteczność jego zabezpieczeń.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1