eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej › Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for
    -mail
    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
    Date: Wed, 28 Jan 2015 15:01:58 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 50
    Message-ID: <maaq4p$4ua$1@speranza.aioe.org>
    References: <ma6mfj$pgv$1@speranza.aioe.org>
    <54c75bfe$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: sttc0ANVR1zxJ+8/MHNCtg.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: KNode/4.8.5
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:610028
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "janek z pola" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    > news:ma6mfj$pgv$1@speranza.aioe.org...
    >
    >> Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
    >> podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
    >> wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
    >> podpisała.
    >
    > Ty chcesz się kopać z koniem, czy korzystać z tej ich bankowości
    > internetowej? Bo jak chcesz korzystać, to zaakceptuj i tyle. Oczywiście

    Raczej kopać się z koniem. Jakby to było moje podstawowe konto, to bym je po
    prostu zlikwidował w sierpniu 2014 jak podczas konserwacji im się ustaliło
    na cały długi weekend ujemne saldo na moim rachunku, dzięki czemu nie mogłem
    wykonać żadnej operacji kartą płatniczą.

    > trochę kuriozalne jest, by klient akceptował umowę dwa razy, raz przez
    > net, a drugi raz osobiście przychodząc do banku. Jak rozumiem do któregoś
    > z tych kanałów Bank nie ma zaufania, a to w tej sytuacji jest silnie
    > niepokojące. Bo albo podejrzewają swojego pracownika, że źle sprawdził
    > tożsamość składajacego podpis lub wręcz ów podpis sfałszował. Albo
    > przyznają sie, że sposób weryfikacji klienta w ichniejszej bankowości
    > internetowej jest wątpliwy. Zapytałbym o to bank, bo jeśli to ten drugi
    > przypadek, to zalecałbym daleko posuniętą ostrożność przy korzystaniu z
    > niego, skoro nawet sam Bank nie wierzy w skuteczność jego zabezpieczeń.

    Rzecz raczej w tym, że ich system informatyczny nie przewiduje możliwości
    wprowadzenia informacji o zaakceptowaniu tej umowy przez bankowość
    oddziałową. Po prostu nie mają na to pola na profilu klienta czy nie wiem
    jak to konkretnie w GB wygląda.

    Tylko że w innych firmach jest tak, że to system informatyczny służy do
    realizacji celów biznesowych. W GB jest najwyraźniej odwrotnie i jeżeli
    system nie ma formatki (widoku, ekranu, czy jakkolwiek) do zmiany tego typu
    danych, to GB spuszcza klienta na drzewo.

    Generalnie rozumiem, że nie mają w oddziałówce narzędzia w którym mogliby
    kliknąć, że mam tą umowę podpisaną. Właśnie po to złożyłem reklamację do
    centrali banku. W każdym banku, dla którego klient ma jakiekolwiek
    znaczenie, zostałoby to po prostu skorygowane na poziomie centali i byłoby
    OK. Niestety nie w GB.

    --
    Wysłane z pola.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 30.01.15 10:45 Grzexs
  • 01.02.15 16:46 Arek
  • 02.02.15 08:19 ls

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1