  • Data: 2006-12-25 12:14:17
    Temat: Re: Parkowanie na postoju TAXI
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba zaczynam rozumieć dlaczego w Polsce prawo nie jest doskonałe ... bo
    > Polak twórczy jest za bardzo - Amerykańcowi by to do głowy nie przyszło :D

    Wedug mnie nie masz racji. Akurat w tym przypadku nie ma się do czego czepić.
    Postój taksowek jest obecnie określony w sposob jednoznaczny. Ma początek i
    koniec. Ten znak ma slużyć nie tylko kierowcom. On ma służyć również pieszym.
    Jakby było oznakowane tak jak w przypadku zakazu zatrzymywania to piesi
    ustawiali by sie w innym miejscu. Dochodziło by do pyskówek. A tak chcący jechać
    taksówką wie gdzie jest początek i że od tego miejsca zaczyna się kolejka.
    Również taksówkarze maja s posob logiczny oznaczony porządek w jakim będą
    wynajmowani. Ktoś napisał ze znak musi być widocny na obie strony. To wskazuje
    że jest to robione dla pieszych a nie dla kierowcow. Piszesz o Polakach
    twórcach. Gwarantuję Ci że przepiy o ruchu drogowym to nie polski wynalazek. Na
    bank wszędzie tak są oznakowane postoje taksowek. Zrozumialbym twoj problem
    gdyby między tymi znakami było 500 metrow. Ale przy kilkunastu łatwo zauwazyć
    gdzie się postój zaczyna. A jak ktoś , zwłaszcza kierowca, tego nie widzi to
    znaczy że nie powinien mieć Prawa Jazdy. Dobrze wiedzialeś że tam jest postój.
    To co zrobiłeś to było cwaniakowanie. Kara według mnie była słuszna. Tomek