    From: "Piotr Zaniewicz" <p...@r...szn.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podstawa prawna petenta do udzielenia pochwały urzędnikowi
    Date: Fri, 22 Jul 2005 23:18:42 +0200

    "pissmejker" <p...@t...pl> wrote in message
    news:dbrm17$pc0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Piotr Zaniewicz" <p...@r...szn.pl> napisał w
    > wiadomości news:6i5Ee.11090$oh3.2525@fe05.buzzardnews.com...
    >>
    > Rozumiem, że Kowalski to twój kumpel :-)
    >
    > A tak poważnie to udzielanie pochwał czy też nagan należy do kierownika
    > jednostki.
    > Twoje wnioski mogą być brane pod uwagę ale na pewno nie przesądzą sprawy

    No właśnie to nie mój kumpel, ale nigdy wcześniej żaden urzędnik mnie tak
    dobrze nie obsłużył, a nie należę do tzw. "łatwych petentów" i pomyślałem,
    że napiszę coś miłego na ten temat. Teraz jednak, gdy sobie pomyślę, że może
    to jemu zaszkodzić (wiadomo, kierownicy zawistni są) to chyba sobie
    odpuszczę...

    Szkoda, że nie ma czegoś takiego, by jednak za miła nagradzać od razu:))

    Pozdrawiam,
    Piotr Zaniewicz