  • 1. Data: 2005-07-22 12:05:16
    Temat: Podstawa prawna petenta do udzielenia pochwały urzędnikowi
    Od: "Piotr Zaniewicz" <p...@r...szn.pl>

    Witam,

    Czy istnieje jakiś akt prawny, który określałby możliwość udzielenia
    urzędnikowi pochwały przez petenta? Na przykład składam wniosek do
    kierownika wydziału o udzielenie pochwały p. Kowalskiemu. Czy mam wówczas
    pewność, że p. Kowalski taką pochwałę otrzyma?

    Czy wszystko jest leży w gestii kierownika i to on/ona ostatecznie decyduje
    o udzieleniu pochwały bądź nie?

    Pozdrawiam,

    Piotr Zaniewicz

  • 2. Data: 2005-07-22 20:47:33
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Zaniewicz" <p...@r...szn.pl> napisał w
    wiadomości news:6i5Ee.11090$oh3.2525@fe05.buzzardnews.com...
> [...]
    >
    > Czy wszystko jest leży w gestii kierownika i to on/ona ostatecznie
    > decyduje o udzieleniu pochwały bądź nie?

    Rozumiem, że Kowalski to twój kumpel :-)

    A tak poważnie to udzielanie pochwał czy też nagan należy do kierownika
    jednostki.
    Twoje wnioski mogą być brane pod uwagę ale na pewno nie przesądzą sprawy

  • 3. Data: 2005-07-22 21:18:42
    Od: "Piotr Zaniewicz" <p...@r...szn.pl>

    "pissmejker" <p...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > jednostki.
    > Twoje wnioski mogą być brane pod uwagę ale na pewno nie przesądzą sprawy

    No właśnie to nie mój kumpel, ale nigdy wcześniej żaden urzędnik mnie tak
    dobrze nie obsłużył, a nie należę do tzw. "łatwych petentów" i pomyślałem,
    że napiszę coś miłego na ten temat. Teraz jednak, gdy sobie pomyślę, że może
    to jemu zaszkodzić (wiadomo, kierownicy zawistni są) to chyba sobie
    odpuszczę...

    Szkoda, że nie ma czegoś takiego, by jednak za miła nagradzać od razu:))

    Pozdrawiam,
    Piotr Zaniewicz

  • 4. Data: 2005-07-22 22:02:32
    Od: Mona<r...@w...pl>

    A nie możesz podziękować w lokalnej prasie? Takie podziękowania przełozony nie
    może zlekceważyć.

    -> http://usenet.pomocprawna.info