  • Data: 2020-01-25 13:24:22
    Temat: Re: Polecenie zaplaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 25 Jan 2020 12:04:32 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    > [...]
    > W mbanku są:
    > Płatności -> przelewy -> lista przelewów cyklicznych.
    >
    > w aliorze są:
    > płatności -> Zaplanowane płatności -> Polecenie zapłaty.
    >
    > Ty w ogóle sprawdzasz co piszesz?

    Po co - wiecej sie dowiem, jak mnie sprostujesz :-)

    Akurat sprawdzalem ... ale kto moze wiedziec, gdzie bank to ukryl ?

    W mbanku akurat nie widze tego co piszesz.
    Moze z braku PZ, moze z niewykupienia uslugi PZ.
    No to dajemy mbankowi 1 pkt.

    Alior dostaje 3 pkt, za mozliwosci sterowania.

    A Santander -5 pkt :-)

    J.