    From: "amico_pl" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sprawdzajcie swoich rodzicow.
    Date: Wed, 15 Oct 2003 11:15:33 +0200

    to chyba proste

    majatek po zmarlych > dlugu --> przyjmujesz spadek

    majatek po zmarlych < dlugu --> nie przyjmujesz spadku

    wydaje mi sie ze plakanie na dlugami nie ma sensu, to byla sprawa Twoich
    rodzicow i banku, rodzice uwazali ze potrzebuja pozyczki, a bank uznal ze
    wezmie na siebie ryzyko niesplacenia.

    Rozumiem, ze najchetnie wzialbys spadek i nie placil zadnych dlugow, ale tak
    niestety nie moze byc.

    pozdrawiam,